• Anonym

Klamydia? Omöjligt!

Min läkare ringde nyss. Testen hade kommit tillbaka positiva! Jag har inte varit med nån annan än min man och han har bara varit med mig. Kan man begära att få göra om testerna?

• Svar på tråden Klamydia? Omöjligt!
  • Silje02

En man som beteer sig som din man hade jag absolut inte litat på.

• Anonym (var?)
    Anonym skrev 2011-03-09 16:42:57 följande:
    Vad får du ut av att vara elak? Vem av oss är det som känner min man?
    jag känner 2 män vars fruar tror att de känner sina män, men jag vet att de har varit otrogna för att jag har legat med dem. det var fult av mig, men jag experimenterade och ville testa den delen av livet. '
    Deras fruar var så 110% säkra att de hade värdens perfekta män, aaaldrig skulle deras män vara otrogna! ingen skulle någonsin gissa, de var skickliga och lämnade aldrig några spår. de har varit otrogna mot sina fruar med fler före mig.
  • Silje02

Om han nu vet att han inte varit otrogen, varför inte bara göra testet imorgon så är det gjort? Han kommer ju ändå bli kallad så småning om.

• Anonym

du kan omöjligen till hundra procent veta att han aldrig skulle vara otrogen.
    men gör testet ytterligare en gång.
    men var beredd på att resultatet inte blir det du önskar. 

• Anonym
    Silje02 skrev 2011-03-09 16:53:56 följande:
    Men snälla! Det är inget meningslöst test. Du vet inte vad hans test kommer att visa. Det är lag på att alla ens pratner testas oavsett vad du vill eller inte. Det är inte varken du eller han som bestömmer om han ska testas.
    De vet ju inte hans namn, så HUR skulle de kunna tvinga honom?
  • hervor

Jamen då så TS! Vad skriver du här för?

Du säger dig vara säker på din mans oskuld och det händer att test visar fel. Gör om testet och se! Inte svårare än så. 

• Silje02
    Anonym skrev 2011-03-09 16:55:36 följande:
    De vet ju inte hans namn, så HUR skulle de kunna tvinga honom?
    Smittspårning. DU är skyldig enl lag att uppge vilka du haft sex med. Och eftersom du är graivd så vet de säkert hans namn redan.
  • hervor
    Silje02 skrev 2011-03-09 16:53:56 följande:
    Men snälla! Det är inget meningslöst test. Du vet inte vad hans test kommer att visa. Det är lag på att alla ens pratner testas oavsett vad du vill eller inte. Det är inte varken du eller han som bestömmer om han ska testas.
    Om TS gör testet igen och det visar negativt, finns ingen anledning att mannen ska testas.

Om det nya testet däremot visar positivt, kommer läkaren att fråga TS efter sambons namn mm. Det är man skyldig att göra enligt smittskyddslagen.  
  • Silje02
    hervor skrev 2011-03-09 16:57:47 följande:
    Om TS gör testet igen och det visar negativt, finns ingen anledning att mannen ska testas.

Om det nya testet däremot visar positivt, kommer läkaren att fråga TS efter sambons namn mm. Det är man skyldig att göra enligt smittskyddslagen.  
    Finns alltid en anledning att ts man testas ändå. Läkaren kommer säkert att fråga ts efter mannens man redan imorgon.
  • Anonym
    Silje02 skrev 2011-03-09 16:57:18 följande:
    Smittspårning. DU är skyldig enl lag att uppge vilka du haft sex med. Och eftersom du är graivd så vet de säkert hans namn redan.
    Och hur vet de att han är pappan? Kanske inseminerat eller vad som! Han tänker hur som helst inte testa och de kan inte tvinga honom. Jag ska göra om testet så vi får slut på det här gnället sen.
Svar på tråden Klamydia? Omöjligt!