Klamydia? Omöjligt!
Min läkare ringde nyss. Testen hade kommit tillbaka positiva! Jag har inte varit med nån annan än min man och han har bara varit med mig. Kan man begära att få göra om testerna?
Min läkare ringde nyss. Testen hade kommit tillbaka positiva! Jag har inte varit med nån annan än min man och han har bara varit med mig. Kan man begära att få göra om testerna?
Jag fick för några år sen ett meddelande på mobilsvar om att "mina testsvar" hade inkommit och jag skulle boka en tid för genomgång av dessa etc.... Ringde upp o undrade what the hell, hade inte gjort nåra tester, och de hade uppenbarligen fått fel personnummer....
Är det inte klamydia man kan testa hemma o skicka in till ett lab?????? Så behöver inte din man ta ledigt eller så?
OMG TS, snacka om att vara naiv! Varför vill han inte "göra testet i onödan"? Jo, för att han antagligen VET att han är smittad. Du hjälper ju honom med otroheten...
om du väljer att inte uppge hans namn begår du en olaglig handling och kommer att straffas för det som vilket brott som helst.