Klamydia? Omöjligt!
Min läkare ringde nyss. Testen hade kommit tillbaka positiva! Jag har inte varit med nån annan än min man och han har bara varit med mig. Kan man begära att få göra om testerna?
Min läkare ringde nyss. Testen hade kommit tillbaka positiva! Jag har inte varit med nån annan än min man och han har bara varit med mig. Kan man begära att få göra om testerna?
måste vara en helt sjuk situation! speciellt om du är så säker på att din man inte varit otrogen och nte ahr varit det själv... jag skulle bli helt förstörd för jag har mycket svårt att tro detta om min man jag med, men det innebär ju inte att det är helt omöjligt för det? även den emst oskuldsfulla människan kan väl göra snedsteg?
men jag vet faktiskt inte, kanske går det att få klamydiga på andra sätt, måste vara högst ovanligt dock?
däremot skulle min man definitivt tvingas till ett test! det är ju viktig information även för att hindra smittspridning mellan varandra och för att ordna med läkemdel , för vem som än hade det först så kan det ju ha smittats till den andra?
Det står ingenstans på hela world wide web att man kan få klamydia utan att ha haft sex... så dream on ni som tror det...
Allvarligt, jag hade då krävt att min partner testar sin om det hade visat sig att jag hade klamydia. ÄVEN om jag inte tror han varit otrogen...men könssjukdom visar ju på annat. Jag hade inte ens varit så naiv som du... Man vill inte tro att ens sambo varit otrogen, men det hjälper inte att förneka och försöka skydda mannen. HUR KAN DU VEYTA SÄKERT ATT DU INTE HAR KLAMYDIA? Man behöver som sagt inga symtom...
För övrigt nominerar jag denna tråd till en av de mest läsvärda i år :D Absolut inte för att TS partner varit otrogen. Otrohet är alltid tragiskt och jag beklagar att TS fått sin livs chock av detta besked. Men alla dessa inlägg av andra som hävdar att klamydia helt plötsligt kan attackera en helt utifrån det blå... Poppa popcorn och läs tråden från början. Snacka om naiva kvinnor....