KajsaKavat82 skrev 2011-06-23 03:29:59 följande:
alltid fått stegring mellan dag 18-21. blir ofta så med pergo.. lite fördröjd inte ovanligt.. har denna måpnad stark äl och dessutom stegring på stickorna. köpte många denna gång så jag inte behövde käna mig begränsad av 7 då det är för lite för någon med PCO i min mening.
Nej ett sjupack hade inte räckt långt för mig kan jag säga, köpte 53-pack senast från testlagret tror jag

Nu testar jag både på morgonen och kvällen. Även om jag vet att man inte "ska" testa med morgonurin men jag gjorde det senaste gången jag fick stegring och trots att det var morgonurin så blev strecket kanske 70% av vad det skulle vara och sen på kvällen hade jag full stegring. Så jag tar testerna på morgonen mest för att inte behöva gå hela dagen på jobbet och hoppas att det är full stegring när jag kommer hem. På detta sättet får jag en indikation om vad som väntar på kvällstestet.
Tyvärr ingen stegring fortfarande, bara svaga svaga teststreck men som du, och flera andra, skriver så verkar det vara "normalt" att ÄL inte kommer på dag 14 med pergo utan lite senare.