• Anonym (Anna)

Klär pojken i kläning

Jag har en kompis som klär sin pojke på 3år ofta i kläningar, jag tycker att det är hemskt men vet inte hur jag ska säga det åt henne? förslag?
    Hon är noga om att det inte finns några pojk och flick kläder färger osv.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-29 09:44
    Min kompis blev jätte arg på mig när jag tog en snack med hon igår.
    Vi är nog inte längre vänner och idag har bestämmt mig för att ringa soc och berätta vad hon håller på med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-29 10:36
    Nu har jag ringt och talat med dom på soc, och dom skulle starta en utredning om detta sa dom.

• Svar på tråden Klär pojken i kläning
  • Jens Hellgren
    Jens Hellgren skrev 2011-04-28 13:43:30 följande:
    Ingen bryr sig. Sluta drifta iväg från ämnet min herre. Det handlar om homosexuella män som klär sig i rosa. Antingen bidrar du till diskussionen eller så kan du skratta för dig själv utan att informera andra om det.
    homosexuella män som klär sig i klänningar*
  • TheCoopers
    Jens Hellgren skrev 2011-04-28 13:45:10 följande:
    Jag tror inte jag skulle lära mig så mycket av att se Christopher Lambert spela en tusenårig gammal kille som slåss. Studier lär jag mig dock av. Jag siktar på att höja mitt IQ till 130 i sommar.
    Personligen tycker jag att EQ på många sätt är viktigare än IQ ... och om och om igen blir jag påmind av det

Vad ska man göra med all denna IQ om den inte används ?
    I'm the me I choose to be ...
  • Jens Hellgren
    TheCoopers skrev 2011-04-28 13:46:43 följande:
    Personligen tycker jag att EQ på många sätt är viktigare än IQ ... och om och om igen blir jag påmind av det

Vad ska man göra med all denna IQ om den inte används ?
    Jag använder min IQ till fullo. Jag har skrivit många studier och utredningar om vice versa, men vissa kanske inte är likadana.
  • TheCoopers
    Jens Hellgren skrev 2011-04-28 13:47:52 följande:
    Jag använder min IQ till fullo. Jag har skrivit många studier och utredningar om vice versa, men vissa kanske inte är likadana.
    Jaha

You could have fooled me ..
    I'm the me I choose to be ...
  • Raskask

Jens Hellgren - Es mīlu lasīt jūsu studijas oriģinālu.  Kas rakstnieki?

• EramthgiN

Naw vad dulli du är! Ja jag ger faktiskt blanka fan i vad folk klär sig i så länge de är intelligenta nog att faktiskt klä sig! Rosa är dessutom en bög färg, det vet ju alla! Rosa är världens snyggaste färg och bögar är de enda männen som har vett på att klä sig riktigt snyggt, det är något även du bör anamma. Å du ändrade sig till klänning istället för rosa, jaja jag står fast vid att så länge man klär sig så får man göra det hur man själv vill, utan att jag tänker lägga mig i. Ska jag dessutom svara på ts så är det förmodligen så att barnet trivs i klänningen annars hade barnet förmodligen protesterat, de har en tendens att göra det vid den åldern

• NadiaMi
    Halvester M skrev 2011-04-28 13:43:25 följande:
    Du får gärna förklara dig lite mer. Har du något emot att jag har en rosa mössa eller?
    Nej, jag undrar bara om du har något att tillägga till det som har efterfrågats i trådstarten.

Tycker du att den treåriga pojkens mamma bör få fortsätta klä honom i klänning eller inte?
    Motivera gärna ditt svar lite också så vi kan förstå varför du har den åsikt du har i frågan.

En rosa mössa är ju ett ganska bra komplement till en svart kaftan annars om vi ska snacka styling.
    Ett tillbehör eller större smycke i en synlig färg brukar vara rekommenderat av de flesta stylister för folk som gärna klär sig i svart så du verkar ha koll på den biten.
    Just därför tänkte jag att du kanske kunde ge oss lite insikt i klännings-frågan som vi andra med vår mer 'vardagliga klädstil' inte kan komma fram till.
  • Teyla Emmagan

Om hon lyckas tvinga honom att ta på sig klänning, vad är det för fel på honom?

• NadiaMi
    Jens Hellgren skrev 2011-04-28 13:45:10 följande:
    Jag tror inte jag skulle lära mig så mycket av att se Christopher Lambert spela en tusenårig gammal kille som slåss. Studier lär jag mig dock av. Jag siktar på att höja mitt IQ till 130 i sommar.
    Mitt IQ är redan på 140-145 så lycka till. Inte för att man känner någon direkt skillnad men det är ju bra att sätta upp tydliga mål har jag hört...

Inte för att jag har fått upp mitt IQ så mycket genom gamla filmer, men de bör inte föraktas.
    Mycket i speciellt de 'mindre verklighetstrogna' filmerna innehåller referenser till sådant som finns i mänsklighetens historia. För att inte tala om de språkkunskaper man kan plocka upp.
    Icke att förglömma så har de flesta samhällen byggts upp genom en tro på något större än individen eller ens mänskligheten så mytologi och religion har gjort mycket för den mänskliga utvecklingen. Många sådana underströmmar plockas upp i filmens värld så det är sällan enbart en fråga om underhållning.
  • Hypnotica
    19Sofia85 skrev 2011-04-28 11:38:45 följande:
    Vidrigt?! Hur kan ett klädesplagg som sitter på ett barn, bli vidrigt??? 
    Möjligtvis om de är röda och vita med svarta swastikor.
Svar på tråden Klär pojken i kläning