zatori skrev 2011-05-29 10:30:25 följande:
Jag drömmer mardrömmar! :( Läste om MA på nätet igår och förstod att man inte blöder varje gång det händer? Inatt drömde jag att jag fick ett samtal som gjorde mig alldeles kall. De hade tagit massa prover på mig och sett att bebisen slutat växa och att den nog inte levde längre. Och då bröt jag ihop totalt. Hade inte blött något, men tänkte att det nog var så eftersom jag knappt känner några graviditetssymtom. Det var så jävla hemskt!
En såndär dröm som man inte kan släppa på hela dagen. Mår jättedåligt nu och är livrädd! :( Tänk om det är så? Jag känner ju typ INGENTING förutom bröna, som inte alls är lika ömma längre. Jag börjar nästan grina bara jag tänker på det. Och så är det två veckor kvar till mitt vul! Hur ska jag stå ut med denna ovisshet?
Idag har jag födelsedagskalas och vi ska berätta för min sambos familj, men det känns så konstigt när jag känner såhär. Syrran, som är nybliven mamma, säger att det inte alls är ovanligt att inte känna något såhär tidigt, men jag blir så jävla nervös. Första veckan, tio dagarna hade jag ju massa molvärk och ömma bröst. Nu mår jag tipptopp (förutom den psykologiska biten då).
Någon som känner igen detta? Går in i vecka 7 imorgon (6+0).
Det är inte alls konstigt enligt min BM heller. Man har mkt molvärk och konstigt runt BIM bara för att kroppen inte riktigt fattar vad den ska göra. Men den börjar med livmodern lite i fall den ska töja och sedan vet kroppen vad den ska göra. Då känner man sig ganska som vanligt. Men du skrev att du känner av bröna lite granna iaf tyckte jag att jag förstod? Då är det inge konstigt i alla fall :) Jag är i v6(5+3).
Tror inte du behöver oroa dig! Ropa inte hej än för snart kan illamåendet slå till!! Den är vanligast i v7 vad jag förstått.