Cvb skrev 2011-06-12 20:57:54 följande:
Dumt att dom ska dra ut på de så länge.. :p
Ja, det kan det ju vara värt ! Man vill ju inge annat än att se den lill* :)
Nope, men när jag var på hälsosamtal i onsdags så sa min bm att vi skulle göra vul och lyssna på den lill*s hjärta på inskrivningen i juli. Då är jag i v15.
Det kanske är lite olikt i olika kommuner ? Jag har noll koll :p Jag bara flyter med och gör som jag blir tillsagd :p
Ja.. jag tycker också det.. tänker mest på tex MA. Kroppen kanske inte fattar det och magen växer å allting.. hört att det kan gå till så.. tänk att gå runt i flera månader i ovishet? Det skrämmer mig!!! När man istället kan ta tag i det och få börja om i så fall... så att det inte kommer som en chock att det varit dött i flera veckor.. näää mardrömsscenario!! Ska försöka flörta lite med min BM den 4/7 om inte vi kan få lyssna på hjärtat iaf.. om jag känner mig likadan då som jag gör nu.. känner inte sådär överdrivet mkt. Men jag vet ju inte hur denna gravven ska va så det är ju svårt :)
Skönt att du får göra det då iaf :) Ja det är jätte olika.. vissa får ju göra KUB oavsett ålder osv! Det är något alla borde få om nått!!!
minneli skrev 2011-06-12 21:02:35 följande:
Ja det är ganska konstigt vad olika det är beroende på var man bor. Här får man vänta till v.18-20 för rul. Inte ens ett graviditetstest tar man ju hos bm så man blir ju nojjig över om man överhuvudtaget är gravid =D
Håller med dig! Precis så känner jag!! Fast man borde ju vara det när man fått plus på alla stickor man än använt hihi! Tror jag testade 6-7 stavar och stickor jag! hihi! Hur många provade du?