Januaribebis 2012
Sovit mitt på dagen har jag med:) nog är det tröttheten allt!
Sovit mitt på dagen har jag med:) nog är det tröttheten allt!
Är det fler än jag som kan bli lite lätt nedstämda till och från?? Har inte känt så tidigare...
Snösport: Åh okej vad jobbigt :( Ja men visst.. det går verkligen upp å ned.. jag sitter också på ett hemskt jobb där man sitter inlåst 8 timmar om dagen utan att se dagens ljus.. och har bara stolskott till kunder i stort sett 50% av dagen :(
Hoppas du slipper sjukskriva dig nu!
Sitter just nu i sommarstugan tillsammans med släkten. Ena har en bebis på 8 månader och den andra är 3 månader. Gissa om man längtar till Januari och skulle vilja berätta för dem vad som väntar:)
Såg att ni tidigare pratade om att vakna tidigt. Det gör jag också av att jag är jätte kissnödig vid 06-07 tiden.. men idag var man ju ledig så jag tvingade mig faktiskt att somna om och gick upp vid 11 istället ;)
caradan: Kanske inte en månad då men tre veckor iaf :) Vet inte hur jag räknar hihi!
Caradan: ahhhhaaa då är jag med:) ja men då är det ju inga konstigheter:) själv älskar jag vin så de kollade ju konstigt på mig på jobbfesten men jag lyckades lura dem att jag har magkatarr. Och att det var därför jag besökte "läkaren" när jag i själva verket besökte MVC;)