• roxylady

Januaribebis 2012

Sovit mitt på dagen har jag med:) nog är det tröttheten allt!

• roxylady

Är det fler än jag som kan bli lite lätt nedstämda till och från?? Har inte känt så tidigare...

• roxylady
    Cvb skrev 2011-06-02 21:05:16 följande:
    Jag är en av dom. Igår hade jag en sån stund som bara kom från ingenstans. Men det är väl hormonerna
    Jo det är ju det. Man får tänka på vad man väntar istället. Det brukar göra mig lite gladare :)
  • roxylady
    Cvb skrev 2011-06-02 23:12:58 följande:
    Ja, och tur är väl det att det finns en anledning bakom det :p
    Men det är jobbigt med dessa stunder då man sitter med gråten i halsen av någon anledning och sen hipp som happ är man glad osv. :P
    Ja men verkligen! Idag stod jag bara och kände världens ångest bara för att jag inte hade nånting i huvudtaget att se fram emot.. fast det har jag. Men det ligger en sjudagar-i-sträck arbetsvecka innan dess.. inget man ser fram mot alls riktigt.. mkt det som får en att bli gråtfärdig antar jag ;) Men det är ju just att bara man tänker på annat så kan man vända det :)
  • roxylady

Snösport: Åh okej vad jobbigt :( Ja men visst.. det går verkligen upp å ned.. jag sitter också på ett hemskt jobb där man sitter inlåst 8 timmar om dagen utan att se dagens ljus.. och har bara stolskott till kunder i stort sett 50% av dagen :(

Hoppas du slipper sjukskriva dig nu!

• roxylady

Sitter just nu i sommarstugan tillsammans med släkten. Ena har en bebis på 8 månader och den andra är 3 månader. Gissa om man längtar till Januari och skulle vilja berätta för dem vad som väntar:)

• roxylady
    curiosa skrev 2011-06-04 08:40:50 följande:
    v 9+0, idag går jag in i v10. Jippie.
    Till midsommar är jag v 12+0 :)
    Härligt då har du inte långt kvar tills du snart vågar tala om varför du kanske inte tar det där glaset med vinet? :) Längtar tills jag är så långt gången. Men funderade på en sak.. då är du ca en månad före mig. Är du ändå beräknad till Januari då? Eller precis nyårsafton kanske? :)
  • roxylady

Såg att ni tidigare pratade om att vakna tidigt. Det gör jag också av att jag är jätte kissnödig vid 06-07 tiden.. men idag var man ju ledig så jag tvingade mig faktiskt att somna om och gick upp vid 11 istället ;)

• roxylady

caradan: Kanske inte en månad då men tre veckor iaf :) Vet inte hur jag räknar hihi!

• roxylady

Caradan: ahhhhaaa då är jag med:) ja men då är det ju inga konstigheter:) själv älskar jag vin så de kollade ju konstigt på mig på jobbfesten men jag lyckades lura dem att jag har magkatarr. Och att det var därför jag besökte "läkaren" när jag i själva verket besökte MVC;)

Svar på tråden Januaribebis 2012