• Cia80

Januaribebis 2012

Här vill jag vara med Fick positivt gravtest igår. Inte alls planerat så jag har svårt att förstå det Har bf 10 januari.

• Cia80

Jag har fortfarande inte förstått att jag verkligen är gravid. Går fortfarande och väntar på att mensen ska komma

• Cia80

MiAmore, Det är andra barnet jag väntar så jag håller med dig. Annars är det bara jag som är lite seg med att fatta saker och ting

• Cia80

Uj, vad många januaribebisar det blir

• Cia80

Tack för att du skrev in mig på listan bumbi! Åh, vad det molar i magen

• Cia80

Det jag känner av mest i symtom-väg är molvärken i magen. Men det betyder väl bara att bebis bäddar in sig där inne Jag ringde bm dagen efter jag fick plus

• Cia80

Här har du en till som vill skrika ut det. Pratade med min mor i telefon idag och jag fick bita mig i tungan flera gånger för att inte försäga mig

• Cia80

LillaEko, Åh, mysigt med namn Själv har jag ju knappt fattat att jag är gravid så namn känns väldigt avlägset. Men arbetsnamnet blir nog Pyret, samma som jag hade när jag väntade dottern

• Cia80

Jag har redan fått berätta för några av mina kollegor. För precis som sist så har jag fått lågt blodtryck, blir helt matt. Går det fel så är det skönt att de ändå vet.

• Cia80

Jag håller med om att man känner av växtvärken mer andra gången. För jag har inget minne av att jag hade det så här sist. Iofs så är det ju flera är sen jag var nygravid

Svar på tråden Januaribebis 2012