Januaribebis 2012
Här händer inte så mycket. Börjar nästan tro att jag inbillat mig alltihop. Ska göra ul i juli, lång väntan.
Här händer inte så mycket. Börjar nästan tro att jag inbillat mig alltihop. Ska göra ul i juli, lång väntan.
Går in i vecka 11 idag. Har ont i magen, men jag hoppas att det är livmodern som växer lite extra nu. Försökte att ta det lugnt på jobbet. Men det gör fortfarande ont även nu när jag sitter hemma i soffan. Skönt att dottern vill titta på film
Hehe, jag har precis samma tankar ![]()
Ska på ul om en vecka och det känns som en halv evighet ![]()
Idag fick vi äntligen se Pyret på ul. H*n låg där inne och sprattlade för fullt! *Lycka*
Fick jättebra siffror på KUB så denna gång behöver vi inte göra nåt fostervattensprov.
Nu har vi kommit hem från en snabb spontatur till järvsö och Järv zoo och Gävle och Furuvikparken. Härligt att komma hemifrån ett tag, men det var ganska kämpigt att gå så mycket, speciellt i den här värmen!
Jag är i v.19 (18+2) nu och på måndag är det dags för rul... sååå nära nu!
Är det någon som kan känna sparkar utanför magen? Jag kommer inte ihåg när man kunde känna det förra gången.
Här har ni en till som är sjukt sugen på kräftor
Får försöka övertyga maken snart att det är dags att äta kräftor, jag menar, nu är det ju ändå augusti
Oki, har sökt runt lite på nätet men tyckte min barnmorska sa att kräftor gick jättebra att äta, men de säger ju så olika. Så tyckte det var bra att kolla upp iallafall.
Det stod att kräftor var oki på livsmedelverkets hemsida, så på fredag ska det ätas massor med kräftor :D
cia80 kul att höra att du med tillhör gruppen kräftälskare under graviditeten :) Nu är vi iallafall 3.
Vi har börjat fundera på om vi ändå inte ska ta reda på könet, mest för storasysters skull. Kunna förbereda henne ifall det är en lillebror, för just nu vill hon bara ha en lillasyster
Misstänker att jag börjat få sammandragningar. Får liksom ont i magen, oftast rätt långt ner. Dock gör det ont en bra stund även om jag t.ex. lagt mig ner. Vad tror ni?