• Cia80

Januaribebis 2012

Wicky81 skrev 2011-09-14 15:18:50 följande:
    Hemkommen från ett helt perfekt ultraljud :D :D
    Allt såg bra ut och liten var livlig där inne.
    Moderkakan låg i framvägg vilket förklarar det svaga jag känner ifrån bebben än. Men det kommer :D

Blev framåtflyttad tre dagar från 31a januari till 3e februari. SÅ jag hoppas jag får hänga kvar här i eran januari-tråd endå :D

OCH....det blir en POJKE Baby

Så efteråt bar det ner till HM och köpte tre pack kill-bodys :D :D :D

Härligt!
  • Cia80

Usch, jag måste ta tag i pappret till FK om GP. Det jobbiga tycker jag är att skriva om en dag på jobbet. Har svårt att formulera mig, men jaja, det löser sig säkert.

• Cia80

Usch, ingen bra dag idag. Har så ont så snart vet jag inte vad jag gör. Är ledig idag så då är ju storasyster hemma och hon vill ju såklart leka för fullt, så då får jag dåligt samvete för att jag inte orkar/kan
    Det positiva är att det är full fart på bebis  

• Cia80

Förra gången snickrade min far ihop ett skötbord som vi hade låg på tvättmaskinen i badrummet (bodde i lgh). Nu bor vi i hus och har tvättmaskinen ute i groventrén så nu känns det inte så lockande att gå ut med bebis dit varje gång det är dags för blöjbyte
    Så nu har vi köpt detta http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/20131830/ som vi ska ha i badrummet. 

• Cia80
    APEW skrev 2011-10-26 20:35:07 följande:
    Ja, tiden går ganska fort. Jag håller med. På tisdag är det ju redan November och då låter Januari ganska nära helt plötsligt.

Jag är nästan helt klar med alla julklappar. Tänkte på det tidigt i år och tycker det är bra att kunna sprida ut pengarna lite så inte alla köps på Novemberlönen. Pysslig har jag däremot aldrig varit, så det enda jag kommer göra är att baka. Men det får jag nog vänta med till december i alla fall. Glad 

Jag jobbar istället på att sälja av lite möbler och planera inför flytten i April nästa år, som bär till utlandet.

Vart ska ni flytta?
  • Cia80

På tal om drömmar så drömde jag i natt att jag var med i typ en zombie film. Det var zombiesar överallt, lite läskigt måste jag erkänna. Men inte så att jag vaknade av det.

Usch, nu ikväll när jag gått så är det som att det ilat ner mellan benen. Väldans obehagligt och så ser det ju ut som att jag typ bajsat på mig när jag går   

• Cia80
    Wicky81 skrev 2011-10-31 20:58:41 följande:
    Kan hålla med om att man i mellanåt drömmer så konstigt om allt....ibland blir man ju nästan rädd för sig själv :P
    Cia80 skrev 2011-10-31 20:51:17 följande:
    På tal om drömmar så drömde jag i natt att jag var med i typ en zombie film. Det var zombiesar överallt, lite läskigt måste jag erkänna. Men inte så att jag vaknade av det.

Usch, nu ikväll när jag gått så är det som att det ilat ner mellan benen. Väldans obehagligt och så ser det ju ut som att jag typ bajsat på mig när jag går   
    Usch för zombis :P värsta jag vet!

Min kära son tror jag ligger så hemskt långt ner så här om dagen sparka han mig så jag tror en fot skulle komma ut ja du vet var nånstans.....mot äggstockarna eller nått där nere...sjukt ont och obehagligt så det slutade med att jag putta lite på magen och tröck lite så han gav sig efter ett tag
    Ja, jag kan säga att de är inte några favoriter hos mig heller

Ibland undrar man verkligen vad de hittar på där inne de små liven  
  • Cia80

Inatt drömde jag om infekterade bensår istället...var nästan så jag föredrog zombisarna

Usch, känner inte alls för att jobba idag  

• Cia80

Jag slular också jobba nästa fredag och det ska bli så skönt!!

• Cia80

Jag har en fråga: Är det nån av er som upplevt episoder av hjärtklappning?
    Igår när jag var på jobbet så kollade jag min puls för skojs skull och då var den uppe på 130 och jag kan inte påstå att jag direkt ansträngt mig innan. Nu idag känner jag också att pulsen är lite hög. Jag mår bra i övrigt. Är det nåt man ska kolla upp? 

Svar på tråden Januaribebis 2012