• Cia80

Januaribebis 2012

Tussenuss83 skrev 2011-05-23 13:02:26 följande:
    Jag aldrig fått synlig mage förän vecka 17 ungefär me mina andra två barn.
    Känner mig mest " fet och tjock" nu inte gravidtjock hihi , men magen är hård säger min man som ska känna hela tiden
    Ibland tänker jag om det är två där inne !!
    Jag väntar andra nu och alla säger att magen kommer så tidigt. Men jag har ju inte världens bästa tålamod iofs, är ju bara i vecka 7. Men sen när man ser din bild då kan jag ju inte bli annat än avis

Ja, tänk om! Jag skulle tycka att det vore lite coolt med tvillingar, men det tycker konstigt nog inte maken min Men jag kan nog ge upp de tankarna efter att ha sett din mage. Jag har bara baserat mina tankar på all växtvärk jag har. Har inget minne av att jag hade det så här sist, var iofs ett tag sen jag var nygravid nu. Uj, vad jag svamlar!

• Cia80
    Tussenuss83 skrev 2011-05-23 13:12:25 följande:
    Detta är mitt 3 barn , sonen är 9 år nu och dotter är 3 år nu !!
    Vet inte om jag har ju lite "tjockhet" kvar sen dotter de som gör jag ser mera gravid ut nu än va jag gjort för.
    Du kommer en få en fin mage du med spännande se hur stor man blir och sånt
    ja tvillingar c, jobb tänker jag hihi men mysigt ändå
    Har tvillingar i både mammas och min pappas släkt!!

Jag har "tjockhet" kvar sen efter dottern. Hon är snart tre. Men jag väger lika mycket som jag gjorde innan jag blev gravid första gången. Men det är de där "handtagen" som stör mig. Får göra nåt åt dem efter nästa bebis.

Ja, jag hoppas verkligen att jag får en mage Sen får den se ut hur den vill, huvudsaken är att skrutten mår bra

Åh, men då har ju du helt klart större chans än mig att få tvillingar

• Cia80

Jag ska på inskrivning i början på juni, så det börjar närma sig.

Snacka om att tarmarna har börjat svullna, så nu ser jag gravid ut Precis som jag ville

• Cia80
    bumbi 84 skrev 2011-05-23 17:40:48 följande:

Nu får jag gå och längta efter sparkarna

Frökenolson, Härligt!

• Cia80

Bumbi, Ja, det är ju det Då blir det ju genast mycket verkligare. Jag har fortfarande inte riktigt förstått att jag verkligen är gravid

• Cia80

Jag har gett upp att använda mina jeans. Nu blir det bara leggings när jag ska visa mig bland folk och mysbyxor hemma. Jag har ett par mamma-linnebyxor sen förra graviditeten, men det känns lite tidigt att börja med dem redan. Är i vecka 8.

• Cia80
    MangoRus skrev 2011-05-29 09:58:40 följande:
    har du vuxit mer nu i andra grav? en första lite nyfiken :D då jag gick up 32 kilo i första hihiih Oskyldig
    Jag är ju mer svullen nu, men viktmässigt är det ingen skillnad...än
  • Cia80
    LillaEko skrev 2011-05-29 10:31:34 följande:
    Jag har också börjat lite med mina mammabyxor och likaså gummiband på mina vanliga byxor.
    Men mycket leggings med. Känner mig också löjlig.
    Men har ju ett jobb där det blir mycket ner och upp från golvet så funkar verkligen inte med jobbiga tajta jeans längre. Tycker det är så obekvämt när det spänner över magen.
    Är i v 9 (8+4).
    Jag har ju turen att ha "pyjamas" på jobbet Jobbar inom vården
  • Cia80
    SysterAnna skrev 2011-05-29 14:12:23 följande:
    Japp, kärnfria!

Åh, de är ju så goda! Det som också är gott nu är jordgubbar! Skulle i stort sett kunna leva på dem nu

Usch, vad jag är matt! Sen har jag sån växtvärk så jag blir nästan illamående.

• Cia80

Jag måste säga att jag är lite "glad" för att dottern har blivit sjuk så jag måste vabba måndag och tisdag. Förstår inte hur jag skulle orka jobba. Är så matt och smått illamående hela tiden.

Svar på tråden Januaribebis 2012