• Cia80

Januaribebis 2012

Jag har berättat för chefen eftersom jag ska gå upp i tid. Sen vet några stycken på jobbet, då jag får så lågt blodtryck. Våra respektive föräldrar vet oxå. På nåt konstigt sätt känns det inte lika stort nu när jag väntar andra barnet.

• Cia80

Här har ni en till med massa molvärk. Måste växa enormt mycket där inne. Tänk om det är två

• Cia80

LillaEko, Mysigt att få se lilla räkan! Huh, vad min mage svullnar. Känns lite väl tidigt med mammabyxor redan. Mysbyxorna åker på så fort jag kommer hem

• Cia80
    87ida skrev 2011-05-17 22:32:28 följande:
    Hej allihopa! Shit vad mycket som hänt sen sist jag kikade in här, både tråkiga och roliga saker.. Jag beklagar så hemskt mycket till er som fått tidiga missfall osv, tänker på er! Och till er som nyss plussat eller sett det lilla pyret på ultrald: grattis! Själv går man in i vecka 7 på torsdag så är nu i 5+5 tiden går sååå sakta. Har dock inget illamående alls, bara ömma tuttar och lite värk i magen ibland. Får hoppas de håller i sig någon som förresten vet i vilken vecka man kam kolla kön med ultraljud?
    Håller med dig om att tiden går sakta!
  • Cia80

Vi har berättat för närmsta släkten + att det var oundvikligt för mig att hålla det hemligt på jobbet då jag lider av lågt blodtryck. Jag blir så matt. Hade gärna velat vänta lite, samtidigt som det känns skönt att de vet ifall det skulle hända nåt.

Idag har jag haft rejäl växtvärk. Har inget minne av att det var så här sist jag var gravid.

• Cia80
    Amelie85 skrev 2011-05-18 22:38:46 följande:
    ja herregud det är ju bara att gå ut med det! Vi har talat om de för 14 st nu och de har ju säkert berättat de för någon med så det är ju iaf många som vet.. roligare att gå ut med det så man kan prata om det öppet istället för en massa tissel och tassel.. sedan så är ju vi sist ut av våra vänner så alla blir ju så super glada :)
    Jag håller med!
  • Cia80

Hur har det gått Majskorn?? Börjar bli orolig för dig!

• Cia80

Åh, vad tråkigt för er som det inte har gått bra för. *kramar om*

Idag är jag hur matt som helst, förstår inte hur jag ska orka jobba.

• Cia80
    Lurven86 skrev 2011-05-23 12:33:48 följande:
    Hej!!Hakar på här..Ledsen för er med mf..men ge inte upp!!

Jag är i vecka 7! var på ultraljud idag och såg ett litet bankande hjärta!!!

Åh, så mysigt!!

Tussenuss,

Men vad är det där för fusk!? Jag vill ju också att det ska synas, men nä, min mage lyser med sin frånvaro. Dock har jag molvärk så det skriker om det så nåt borde ju pågå där inne

Svar på tråden Januaribebis 2012