• Cia80

Januaribebis 2012

Jag mådde inte illa alls förra gången. Så jag hoppas att den trenden håller i sig även denna gång
  • Cia80

Jag tycker om växtvärken Just nu är det tecknet på att det är nåt som pågår där inne

• Cia80

Maximumtaste, Det känns som mensvärk. T.om lite mer än den mensvärk jag är van vid

• Cia80

Brösten känner jag oxå av. Kan inte gå fort längre för då blir du aj aj Dock kan jag inte påstå att de har växt så mycket.

• Cia80

Jag vill oxå helst föda nästa år. Dock är ju det viktigaste att bebis mår bra. Jag vill oxå att tiden går fort så att bebismagen syns

• Cia80

Jag har redan börjat känna av den där obehagskänslan när det sitter åt lite grann över magen. Men det känns lite väl tidigt att börja med mammabyxor redan

• Cia80

Bumbi, Uj! Jag väntar ju iofs bara tvåan men då kanske det inte är så lång tid kvar tills mammabyxor kommer fram Förresten, vet ni om det bara är H&M och PoP som säljer mammakläder om man inte vill handla på nätet.

• Cia80

LillaEko, Då får jag ta en tripp dit. Var och kikade på hm efter mammabyxor men de hade bara stora storlekar. Hittade ett par i min storlek men de kostade 500:- Jag vill oxå att tiden ska gå fortare. Jag kommer inte få se bebis förrän i juli.

• Cia80

Jag beklagar maximumtaste! Här molar det fortfarande på. Vecka 6 nu och jag önskar att tiden kunde gå lite fortare.

• Cia80

Åh, vilket stort gäng vi blir Här fortsätter molandet i magen. Brösten har inte växt nåt nämnvärt men ömmar. Ska inte på ul förrän i juli så det är lång väntan.

Svar på tråden Januaribebis 2012