Januaribebis 2012
Bakandet avklarat och nu har jag så ont
Kan ju inte påstå att jag orkar jobba ikväll, men det är sista kvällspasset ialla fall, så det är väl bara att bita ihop.
Bakandet avklarat och nu har jag så ont
Kan ju inte påstå att jag orkar jobba ikväll, men det är sista kvällspasset ialla fall, så det är väl bara att bita ihop.
Tjoho!! Nu har jag äntligen slutat jobba!!
Firade genom att boka tid för manikyr. Som ni vet så får man inte unna sig sånt när man jobbar inom vården, så jag passar på nu
Idag står förlossningssamtal, bm-besök och vattengympa på schemat. Kommer nog inte ha några problem att somna ikväll
Sitter här med förvärkar. Satans vad ont de gör! Jag måste andas mig igenom dem. Ska jag ha dessa i över en månad nu???
Duschade varmt och tog två smärtstillande. Värkarna tog en paus på nån timme...men nu känns det som att det drar igång igen.
Det sägs ju att förvärkarna ska göra ondare när man är omföderska så jag tänkte att jag håller mig hemma så länge som möjligt, samtidigt som det vore intressant att få veta om det händer nåt eller om jag har ont i "onödan". Men ni kanske vet....om det nu skulle vara igång...stoppar de förlossningen nu isf? Är i vecka 34 idag.
Shadowstorm, Ja, om man nu ska ha så ont kan det väl dra igång
Nu ska jag ge mig upp från sängen, så vi får se vad som händer