• Cia80

Januaribebis 2012

Bakandet avklarat och nu har jag så ont  Kan ju inte påstå att jag orkar jobba ikväll, men det är sista kvällspasset ialla fall, så det är väl bara att bita ihop.

• Cia80

Tjoho!! Nu har jag äntligen slutat jobba!!
    Firade genom att boka tid för manikyr. Som ni vet så får man inte unna sig sånt när man jobbar inom vården, så jag passar på nu  

• Cia80
    fabler skrev 2011-11-11 18:45:39 följande:
    klokt av dig!!!!

Ibland så
  • Cia80

Idag står förlossningssamtal, bm-besök och vattengympa på schemat. Kommer nog inte ha några problem att somna ikväll

• Cia80

Sitter här med förvärkar. Satans vad ont de gör! Jag måste andas mig igenom dem. Ska jag ha dessa i över en månad nu???

• Cia80

Duschade varmt och tog två smärtstillande. Värkarna tog en paus på nån timme...men nu känns det som att det drar igång igen.
    Det sägs ju att förvärkarna ska göra ondare när man är omföderska så jag tänkte att jag håller mig hemma så länge som möjligt, samtidigt som det vore intressant att få veta om det händer nåt eller om jag har ont i "onödan". Men ni kanske vet....om det nu skulle vara igång...stoppar de förlossningen nu isf? Är i vecka 34 idag. 

• Cia80
    Pusselbiten86 skrev 2011-11-25 20:27:10 följande:
    Ja de stoppar upp de.
    Ring in o hör med dom o få de uppkollat.
    De mäter tappen osv och ser om det hänt något. 
    Nu har jag lagt mig i sängen så nu har de gett med sig. Men kommer de tillbaka imorgon så ringer jag. Det är full fart på bebis iaf. H*n kanske är lite irriterad
  • Cia80
    Skåne85 skrev 2011-11-25 20:49:30 följande:
    Nja jag tror inte dom stoppar värkarna om man är 34 fullgångna veckor, det har jag läst nånstans! ?

Jag är i vecka 33+0. Men nu verkar det inte vara nåt på gång. Tack för alla svar.
  • Cia80
    Skåne85 skrev 2011-11-25 20:57:38 följande:
    Ok men då hade de kanske stoppat det om det nu var på gång. Skönt det avtog !

Ja, det är skönt. Får se hur det blir imorgon. Det är tänkt att vi ska åka och beställa en köksö. Kanske inte så skoj att stå där och gunga med höfterna samtidigt som jag flåsar
  • Cia80

Shadowstorm, Ja, om man nu ska ha så ont kan det väl dra igång Nu ska jag ge mig upp från sängen, så vi får se vad som händer

Svar på tråden Januaribebis 2012