• Cia80

Januaribebis 2012

Snutti, Hm då kanske jag ska ta upp det med bm. Ska dit om två veckor.

• Cia80

Jag vågar nog inte skriva vår historia här. Men jag kan säga så mycket som att vi inte haft några problem och det är jag väldigt glad över.

• Cia80
    Tärning6 skrev 2011-11-04 12:14:17 följande:
    Så vad ska alla göra i dag?? och i helgen för den delen

Jag ska jobba min sista helg på ett bra tag framöver. Känns faktiskt riktigt bra
  • Cia80
    Tärning6 skrev 2011-11-04 12:30:43 följande:
    härligt :D

Ja Sen jobbar jag bara 4 timmar per pass så då är det ju ännu lyxigare
    Vad ska du hitta på i helgen? 
  • Cia80
    Syoss skrev 2011-11-04 12:38:09 följande:

Jag åt också p-piller när jag blev gravid.. Jag och min sambo tänkte vänta ett eller ett par år, men nu blev det så här och vi kunde inte vara gladare :)

Dock så är det inget jag är bekväm med att prata om så mycket, eftersom det finns dom som har problem med att bli gravida och jag vill inte verka skrytig eller så. Det är ett ganska känsligt ämne.

Jag håller med dig. Därför jag inte vill skriva ut vår historia.
  • Cia80
    Tärning6 skrev 2011-11-04 12:51:59 följande:
    Härligt.. Ja här blir det lungt bara var med maken å sonen å mysa i morrn ska vi ta oss till badhuset sen ska gubben såga ner lite syrenhäckar i helgen men annars blir det lungt.. :P
    Syoss skrev 2011-11-04 12:41:20 följande:
    Min sambo åkte nyss iväg till Sthlm med sina bröder på lite roligheter. Så jag är gräsänka till sent imorrn kväll. Ska åka med pappsen och handla sen, jag ska mysa lite här i min ensamhet ikväll. Funderar på att köpta en sån där färdig potatisgratäng och nån mumsig köttbit eller kyckling. Har varit sugen på det i evigheter :P Och godis blir det så klart med ;) Imorrn ska jag jobba. Så det blir en lugn helg :)

Ska du pyssla med? :) 
    Härligt med lite ego tid du ett tips ta med godiset i badkaret tillsamans med en god bok om ni har ett badkar

Just det, imorgon ska jag även försöka ge mig på att baka chokladrutor. Blir de bra så ska jag bjuda kollegorna på jobbet på min sista dag.
  • Cia80
    Tärning6 skrev 2011-11-04 13:12:35 följande:
    Härligt å va gott mmm.. Men får inte äta :( eller ja jag bör undvika så jag tänkte att jag håller mig till på tisdag då jag fyller år :)

Ska försöka få i hopp en tårta och saffrans bullar med vit choklad i..

Måste ju tänka på mitt socker lite så får allt spara mig till dess för då tänker jag fuska fyller man år så gör man :D

Det är klart att du ska unna dig nåt gott när du fyller år!
  • Cia80

Åh, får jag gnälla av mig lite? Blev så less idag när jobbarkompisar fortfarande säger saker i stil med: hur stor ska du bli??? och är du säker på att det bara är en??? Grejen är den att jag inte alls gått upp mycket i vikt, men det jag har gått upp har bara satt sig på magen + att jag inte är så lång. Sen att jag har ont av foglossning gör ju inte humöret bättre.
    Men nu har jag bara 3 arbetspass kvar. Ska bli så otroligt skönt att få vara hemma sen!

• Cia80

Uj vad ni skriver tjejer!
    Hade en liten depp-dag,men nu är det en ny dag och solen skiner. Lämnade storasyster på dagis och nu sitter jag i soffan och har ont. Det är straffet man får för att man går en bit. Men nä, nu ska jag inte klaga mer. Nu njuter jag av lugnet och så ska jag inte göra nåt (i stort sett) så jag orkar jobba ikväll.   
    Bara 3 arbetspass kvar! 

• Cia80

Hej tjejer! Idag står bakning och jobb på schemat. 2 arbetspass kvar och jag gör det sista kvällspasset ikväll. Så skönt!

Svar på tråden Januaribebis 2012