Inlägg från: Tärning6 |Visa alla inlägg
  • Tärning6

Januaribebis 2012

Jag har gått upp va11kg men å är jag stor i grund och båtten.
    På inskrivningen så vägde jag 106 tror jag de var så ja de blir en del med 1an gick jag från 89kg och upp typ ca 25-30kg så ja jag vägde lite mer i starten på denna grav.
    Har försökt att gå ner men pga min hypotyreos var det svårt så efter denna grav ska jag försöka igen å jobba stenhårt på att gå ner lite igen..

I dag ska jag till Diabetesläkaren och å lite info och få med mig en sockermätare hem.
    så jag kan hålla koll på sockret så jag inte får diabetes..

• Tärning6

Ja nu har jag fått min sockermätare och just nu ligger de helt ok år se hur de blir i morgon måste ta före och efter måltiderna plus att jag måste föra dagbok.. Men bra de i alla fall..
    Sen har vi även varit på höstmiddag hos min mor å far mycket gott så nu ska jag ta mig en öl(non alcoholic)

• Tärning6
    Frökenolson skrev 2011-11-02 16:11:33 följande:
    Är det någon mer än jag som blivit vansinningt trött? Spelar ingen roll hur mycket/lite jag sover, jag är konstant trött efter kl 14.00...
    Positivt är att jag känner att magen växer och ibland känns det som jag får en liten fot i magsäcken typ... Bebis har börjat sträcka på dig och ligga mer på min högersida... bökar runt mycket, men det är bara mysigt =) Men det känns verkligen att det börjar bli ont om plats där inne.
    Jag är oxå super trött konstant spelar ingen roll hur mycket eller hur lite jag sover..
    Jag kan även sova mitt på dan i bland men ja
  • Tärning6
    Wicky81 skrev 2011-11-02 19:33:10 följande:
    Shit!
    Fyra veckor kvar på jobbet :o

Hur långt har ni kvar och hur många av er har redan gått på gravidledigt?
    Är sjukskriven
  • Tärning6

Hej alla hur mår ni??
    Förutom huvudvärk så mår jag nog ganska bra i dag..
    Ska ta och göra nått vettigt här hemma i alla fall
    Tror att huvudvärken är för att jag dragit ner på socker så just nu dricker jag kaffe för att hålla huvudvärken på avstånd de funkar någorlunda..
    nä nu lägga in tvätten maken vek i går sen försöka dra ett varv med snabel draken..

Svar på tråden Januaribebis 2012