Januaribebis 2012
Hej alla glada!
För mig vart det först en igång sättning sedan tog de drygt 1,7h som slutade med akut snitt va inte jätte akut men de va så de blev..
Hej alla glada!
För mig vart det först en igång sättning sedan tog de drygt 1,7h som slutade med akut snitt va inte jätte akut men de va så de blev..
Fick nyss ett samtal av diabetes läkaren och hon har nu sett hur mitt socker varit en vecka ca. då jag mailade henne igår och i morrn måste jag dit för hon tycker att jag ligger lite för högt så hon ska instruera insulin, detta känns som ett bakslag :/ grattis till mig vikken födelsedags present man fick
jag gjorde saffrans bullar med vitchoklad i igår mm va de va gott kan jag säga
God morgon!
Nu är det dags för frukost och sedan dags för att åka till diabetes sköterskan eller läkare eller vad hon nu är hmm..
Sen har vi lite ärende men efter de ja då blir det hem att ta en power napp
Hej alla!
Ja då var det ett faktum har fått gravdiabetes :/ Tog första sprutan i går kväll det tog mig ca: 30-40min innan jag vågade sticka mig själv är nämligen nål och sprut rädd och då kan jag tillägga att jag har dem minsta nålarna på 4mm, men är man rädd så är man..
Förutom detta så har sonen nyss börjat bli på bättringsvägen han har varit jätte förkyld men febern e borta så det enda som återstår nu är att han är snorig och har hosta, ja jag börjar oxå bli förkyld har fått hostan vilket är jobbigt då jag hostar så hårt att jag nästan kräks vissa gånger..
hur e de med er andra :D
¨Ska upp till chefen i dag för hon ska hjälpa mig att fylla i ansökan om graviditets peng
Här hänger man inte med mycke.. Nu har vi i alla fall börjat med barnkamaren
God morgon alla
Fy fan för foglossning.
Har grymt ont, sen i dag är jag jätte trött bläää