Inlägg från: Tärning6 |Visa alla inlägg
  • Tärning6

Januaribebis 2012

missable skrev 2011-10-22 17:13:31 följande:
    det är lugnt, tråkigt att du också har fått ta del av foglossningen bara! Men inte långt kvar!! 
    Idag har jag haft super ont, inte bara i fogarna men också i ryggen, har inte någon matlust och är skit rädd för att jag börjar bli riktigt förkyld/sjuk... vill verkligen inte detta... 
    Nej de e inyte kul tror jag har haft samandragningar i dag vet dock inte riktigt hur de känns men kan inte tänka mig att det varit nått annat..
    Sen har jag haft extremt vattniga flytningar så det känns nästan som man kissat lite i trosorna, inte kul
  • Tärning6
    missable skrev 2011-10-22 17:23:34 följande:
    usch! sammandragningar har jag lyckats undvika än så länge, tror jag.... =) 
    men pratade du inte om det i förra veckan med om vattniga flytningar eller var det någon annan???
    Hoppas att det släpper lite för dig iaf! Som sagt nu börjar vi närma oss slutet så det är inte så långt kvar som man tror egentligen...

Jo det kanske jag gjorde e lite förrvirad men tycker de e jobbigt med så vattniga flytnigar blääää hehe
    ja tyr att du fått slipa de
  • Tärning6
    missable skrev 2011-10-22 17:28:47 följande:
    men prata med BM om det då, eller kankse du redan gjort?? 
    Vet verkligen inte vad jag ska ha till middag idag.. är så fantasilös... 
    Ska till henne på onsdag så tänkte ta det då...

Här ska vi äta tjocka ribbar och till det majskolv å pärsallad hihi
  • Tärning6
    missable skrev 2011-10-22 17:32:30 följande:
    okej, skönt! 
    ååh vad gott!! maken ligger och sover han har jobbat, men är så tråååkigt när helgen är såhär... 
    ja det ska bli smaskens :)

Ja helgerna kan lätt bli tråkiga
  • Tärning6
    Velociped skrev 2011-10-22 17:38:36 följande:
    Måste bara få gnälla!

Jag har varit bortrest på jobb ons-fre och knappt träffa sambon. Han åkte sen till sin familj (25mil bort) i morse... nu har jag försökt nå honom på telefon i sex timmar - utan att han behagar svara! Jag VET att han lägger ifrån sig telefonen och sen inte hör när den ringer men efter den här veckan, som varit väldigt tung både mentalt och fysiskt, så kan jag ju behöva få tag på honom. Om man bortser ifrån att vi har kommit överens om att han alltid ska vara nåbar om något händer med bebis fr.o.m nu så känns det så taskigt mot mig att inte ha telefonen med sig. 

Jag vet att jag fullständigt överreagerar, men ensam hemma, svintrött, jätteont och ganska nedstämd redan innan så är jag nu helt gråtfärdig... Skithelg! :(
    Hua låter inge vidare.., Klart att du får gnälla av dig det måste man få göra i bland..
    Har du inte nummret till nån i hans närhet u kan ringa så du får tag i honom??
    Hoppas komande vecka blir bättre kram
  • Tärning6
    partouze skrev 2011-10-22 17:49:52 följande:
    Har börjat må illa igen :( hoppas de är kortvarigt :( slapp iaf 10 veckors illamående :(
    hua inge kul hoppas du blir bättre
  • Tärning6
    Velociped skrev 2011-10-22 18:31:53 följande:
    Jodå, jag har numret till flera i familjen... men det är ju liksom "inget viktigt" jag vill... utan mest få höra att han kom fram och gnälla lite om hur tråkigt jag har det hemma. :P Då känns det dumt att ringa omvägar för att få tag på honom. 

Nu har jag dock bullat upp med lite serier och en skål godis - har en känsla av att det inte kommer bli någon mat lagad här ikväll, den motivationen finns helt enkelt inte... Ska ägna mig helt åt självmedlidande de kommande timmarna. ;) 
    Oki, hoppas han ringer snart då ;)

Ja godis ska det ätas här med men först ska jag å mannen mysa med en fest måltid :)
  • Tärning6
    Hej alla glada!!
    Ja i dag har jag haft möte ang en adhd utredning för mig så det va möte nr 2.. de va väll så där lagom skoj..

Men i morgon då ska jag göra nått kul :D
    Då ska vi på ett tillväxt UL så det ska bli så spännande att få se lill fisen där inne igen hihi ;) då kanske man till och med kan se vad det blir för nått om de blir en han eller hon..

Längtar tills i morrn
  • Tärning6
    bumbi 84 skrev 2011-10-24 19:51:46 följande:
    spännande med tul
    Ja det är ju det längtar som tusan hihi vill bara att morgondagen ska komma :D
Svar på tråden Januaribebis 2012