Januaribebis 2012
Nu är det snart dags för sängen...
Är redigt trött men har haft det ganska kul med min man eller ja vi har pratat å haft riktigt trevligt :D
Nu är det snart dags för sängen...
Är redigt trött men har haft det ganska kul med min man eller ja vi har pratat å haft riktigt trevligt :D
Min lilla har härjat på ordenligt nu på morgonen å även i går kväll shit vilka kulerbyttor
Så vad ska alla göra i dag?? och i helgen för den delen
I dag e jag stolt över mig själv :) Först lyckades jag följa med sonen och maken med våran vovve på en promenix en liten sådan kan säga att den var tung och extremt smärtsam men jag lyckades :D sen sov lill fis middag och jag vilade då gick manen ut å sågade ner syrenhäcken vilket behövdes hehe han dock ej klar men han ska fortsätta i morrn men när Prinsen vaknade klädde vi på oss och gick ut å kolla hur det gick å tittade på sonen mös på och ja jag vart stolt över mig sj ennu en gång denna dag då jag lyckades vara ute å göra lite men nu är jag slut å vågar ej göra så mycket mer för då ger väl kroppen upp helt.
Min Navel har börjat puta allra helst när jag skrattar eller spänner magen detta tycker min man e skit kul hmm