Inlägg från: Tärning6 |Visa alla inlägg
  • Tärning6

Januaribebis 2012

Hej här är det bara foglossning som spökar och förkylning..
    Ja sen är jag ju trött å andning å hjärtklappning har jag ju fortfarande.

Jag väntar på att min diabetes läkare/sköterska vad hon nu e ska ringa mig och tala om fall jag behöver höjja dosen eller om hon tyckte de såg bra ut.
    Plus att jag väntar på att kostrådgivaren ska ringa mig så jag får en tid jag ska vara där skrev inte upp den på en gång så nu har jag glömt vilken tid det var......

Kanske ska ringa i gen hmm..

Annars är jag bara grymt trött och nada ork eller lust till nånting

• Tärning6
    minjalin skrev 2011-11-15 19:56:33 följande:
    Att ha hosta och vara typ höggravid är ingen bra kombo xD Känns som jag ska kissa ner mig :p
    J jag håller me dig har haft en jävulsk hosta nu n'r jag varit förkyld så jag hostade typ hela nätterna vart några vändor på toa
  • Tärning6
    Skåne85 skrev 2011-11-15 20:16:27 följande:
    Jag har lunginflammation så min hosta är inte heller att leka med, nu efter 2 veckor med heeeemsk hosta har jag också svårt att hålla tätt... Suck
    Hua låter inge vidare med lunginflamation du får krya på dig
  • Tärning6

Igår fick jag öka dosen insulin plus att jag får ta en till 2gg extra doser om dan men nu till mitt problem jag får FAN inte ner sockret vet fan inte vad jag ska göra snart ghaaa blir galen

• Tärning6

Hur mår alla denna söndag, här är det si så där, har ont å så men det hindrar mig inte, jag började med Jul pyntning i går :D ska fortsätta i dag :D

• Tärning6

Snuttis80: Härligt ja de e super mys med belysningen och tomtar men insåg att jag har så få tomtar så måste köpa fler men men de får vänta tills vi får pengar..

Svar på tråden Januaribebis 2012