Inlägg från: Tärning6 |Visa alla inlägg
  • Tärning6

Januaribebis 2012

Jessica82 skrev 2011-10-19 12:15:21 följande:
    vi hoppade pottan och har en sittring på toastolen istället, det funkar mycket bättre hos oss iallafall, kan bero på att han ser hur storebror gör och vill göra likadant...

händer fortfarande lite olyckor ibland men inte alls varje dag.

kanske prova en sådan ni med?!     
    Ja sittring till toan har vi oxå å den funkar littttte bättre men han visar fortfarande inte direkt nått intresse..
    Men som sagt vi ska börja igen snart å funkar det inte då ja då vet jag inte vad jag gör
  • Tärning6

hejjjjj ja då har jag varit hos läkaren i dag och hon sjukskrev mig på heltid till att börja med några veckor så nu är det bara att vänta å se hur mycket jag kommer att behöva bråka med försäkringskassan för att få ersättning

• Tärning6
    missable skrev 2011-10-19 19:57:33 följande:
    ja och alla jävla kommentarer om att man är tjock! Är inte ett dugg tjock, jag har haft turen och bara gått upp 4 kg, och so what om jag hade gått upp 24 kg, jag är gravid inte tjock! 
    Och alla skräckhistorier!!! SUCK! 
    Ja jag brukar få höra å du ska ha när som helst va?
    Och är du säker på att det är 1?
    Ojjjj Stackars dig som har så lång tid kvar..
    Ja så lång tid kvar å redan så stor lite till på den magen blir jobbigt?

Dessa e dem vanligaste jag får höra
    Å kan säga att folk STIRRAR så fort jag går nånstans då det är tungt och jobbigt för mig just nu med andning å allt.
    Men men
  • Tärning6
    Sapato skrev 2011-10-19 20:23:38 följande:
    Tjockis får jag höra på jobbet men sa till en där idag att jag borde kalla honom tjockis istället då han är tjockare än mig trots att jag är gravid Kunde inte låta bli.. Haha
    CoolTungan uteSkrattande klockrent
  • Tärning6

borde jag veta som e i vården hehe men har inte nått med socker å göra ger bara vanliga mediciner så nja det är väl lite högt men inte jätte tror jag

• Tärning6

Ja här hänger jag inte med så jag ställer en fråga istället
    Hur mår alla i dag och vad har alla gjort??
    Det jag gjort är varit på ett möte, gått in i vecka 27+0, och är barn och hundvakt

• Tärning6
    Sapato skrev 2011-10-20 19:50:05 följande:
    Tärning6: haha, nej ibland går tråden fortare än fortast!!

Min dag:
    Käkade frukost på ett cafe med sonen
    Var hos sjukgymnasten
    Jobbade och glömde matlåda så blev en tunnbrödsrulle till lunch
    Beställde barnvagn
    Körde träningsprogrammet från sjukgymnasten
    Duschade
    Och nu ligger jag i sängen och surfar på min Iphone
    låter underbart hehe
  • Tärning6
    SFHelen skrev 2011-10-20 20:39:21 följande:
    Här har man de sisådär idag, har vart till läkaren idag och pratat och det gick bra.
    Städat hemma så nu är man öm i fogarna och har ett smått tryck neråt med lite blandad molande/inför mens smärtor... Tur att bm ska ringa imorgon, så man kan prata och rådfråga lite för de känns liiiite väl tidigt att få såna känslor redan nu. 
    ja inte kul att va öm och ha ont hua
Svar på tråden Januaribebis 2012