Inlägg från: Tärning6 |Visa alla inlägg
  • Tärning6

Januaribebis 2012

TVÅ: Grattis.

Orkar ej läsa allt som skrivits just nu ska försöka gö de sen.
    Hoppas alla mår bra och att alla har haft en Toppen helg

• Tärning6

Här händer det massa grejjor ser jag, ja även här hos mig har det varit mycket nu tycker jag för ena lillebrorsan har varit sjuk å ja min pappas moster som även va hans fostermamma har gått bort så pappa å min man har varit å städat ur hennes lägenhet å förråd på äldreboendet min farmor som är jehovas vittne vi har ej jäte bra kontakt har träffat en karl som är 12år yngre så dem ska gifta sig i december å ja känns som allt bara e snurrigt just nu

• Tärning6
    chicopico skrev 2011-12-04 10:11:52 följande:
    Jag var på TUL i fredags och allt var bra med bebisen den väger ca 2400g nu och beräknas väga ca 3700g när den föds och det låter ju lagom
    Vi kollade inte könet, har vi hållt oss så här länge så kan vi vänta lite till men de känns som en flicka iaf
    härligt att allt såg bra ut...
    Frökenolson skrev 2011-12-04 10:24:47 följande:
    Mår bra med liten, men har en rejäl förkylning på G.
    Igår var bebis väldigt lugn och jag var lite orolig men sen började hickan och då kände jag mej lugn...
    Var och bowlade igår, det var en intressant upplevelse med tjockismagen ;) 
    Idag fick jag äntligen tagit lite bilder på magen igen, har varit dålig på det. Har inte heller skrivit i dagboken på jättelänge, får nog bli några blad snart medans man kommer ihåg hur man mått och vad som hänt et.c

Ha en fin adventsöndag tjejer!
    Inge kul med förkylning,,, Kul med bowling vill oxå...

Ha en trevlig advents söndag du med.. :D
    shadowstorm skrev 2011-12-04 12:02:41 följande:
    Från det enda till det andra när man ändå gnäller ;) JAG VILL HA SNÖ!!! Jag bor ändå uppe i norr men inte får jag någon snö för det! Snacka om total saknad av julkänsla ;(
    Håller med dig bor oxå i norr vill oxå ha snö å de e nuuuuuuuuuuuuu
  • Tärning6
    shadowstorm skrev 2011-12-04 12:15:22 följande:
    Ja du bor väl i samma stad som mig till och med ;) Och denna tid HAR vi snö!! Föra året kom den 17.de oktober och nu är det 4.de december och ingen snö :((
    JA i sundsvall eller a i kvissleby men de e nästan sak samma, håller med dig, det stog i tidningen att detta var den varmaste vintern sedan 1945 tor jag de va, de e fan sjukt
  • Tärning6
    elinson skrev 2011-12-04 14:39:43 följande:
    haha lite lustigt, jag är född och uppväxt i Skottsund ;)
    hihi ja de va ju kul världen e bra liten hihi
  • Tärning6

I dag har vi målat i den blivande barnkammaren rond 1. Det är inte färdigt så jag tänker inte lägga upp bilder förens de är helt klart :D

Men jag säger bara fy f*n vad mina händer värker nu men men sånt e livet

• Tärning6

Har redan fruktansvärt dålig syn e väldigt närsynt men märker att den e lite sämre nu under grav, efter att bebis är ute och så, då ska jag ta å göra ett nytt syntest för då är det endå dax för de hehe

Svar på tråden Januaribebis 2012