-
min e beräknad den 18januari å beräknades att väga ca 1500g han me hihibumbi 84 skrev 2011-10-25 22:24:43 följande:Tack! allt var bra med liten och beräknades väga 1500gram nu
-
nope dem trodde att han skulle väga ca 5000g kanske mer så det blir ett till TUL i v37-38bumbi 84 skrev 2011-10-25 22:44:48 följande:
då skiljer det nog inte mkt när dm kommer ut 
-
mm men skulle den väga de så rekomenderar dem snitt sa läkaren till mig i dag i alla fallbumbi 84 skrev 2011-10-25 22:52:18 följande:Å fy då så mkt hoppas jag inte min kommer väga
4000 räcker gott 
-
Då har man varit på Glykos belastning i dag låg på 6,5 i fasta prover å efter låg jag på 10,0 så låg på gränsen..
Så det enda va att jag sak försöka lägga om kosten lite alltså äta så lite socker som möjligt å ja tänka på vad jag stoppar i mig...
Plus att dem på mvc skulle skicka en remis till diabetes motagningen men som sagt det ska nog gå bra bara jag tänker på vad jag äter :D
-
Hua inge kul gjorde de i dag tips glöm ej en bra bok eller såLiina87 skrev 2011-10-26 15:39:30 följande:Usch jag har glukosbelastningen imorgon bitti och jag vet inte varför men kan inte låta bli att bli nervös. -
84dagar kvar..
så nice men även omjulen närmar sig med stormsteg känns det som om det är en evighet kvar :/
-
-
Har lyckats med mitt delmål i dag dammsuga och torka golven Tjohooooo Det blir att vika tvätt senare när gubben kommer hem
-
vecka 28+0 i dag
-
Hej hur mår alla i dag sj har jag on i rygg har haft sedan igår eftermiddag/kväll blä men men.
I dag nu så fort lillprinsen vaknar ska vi till affären å göra veckans handling sen hem å laga mat å liten ska få göra efterrätt.
Fick även nyss ett samtal av diabetessläkaren hon hade precis fått min remiss så eftersom jag ligger på gränsen så ska jag dit på måndag ska vara där kl:14.00 kommer då att få hem en blodsocker mätare.
Men som det ser ut nu så tror dem att jag kommer klara av att behandla detta med kosten enbart vilket känns skönt