Inlägg från: Tärning6 |Visa alla inlägg
  • Tärning6

Januaribebis 2012

Västeråsmamman skrev 2011-10-20 21:01:32 följande:
    Har tillbringat dagen på förlossningen. Blodtrocket var lätt förhöjt när jag kom in och ctg remsan var inte bra.
    Sen har de kollat allt de kan tom gjort mr röntgen. Men alla prover är bra så jag får åka hem imorgon. De vill observera för säkerhetsskull i natt.

När mina barn blir tonåringar och tycker attmamma är dum i huvudet kan jag ta fram pappret med röntgensvaret och visa att jag är normalstörd
    Låter inge vidare...

Ja prescis hehe min pappa å styvmor har papper på att viär en helt normal familj  :D
  • Tärning6

På mig stog det att jag skulle upp från 105 till 114 har nog redan passerat 114, samlade på mig massor med vätska när jag väntade sonen han är född 2juni 2009 har inte alls lika mycket påsamlad vätska denna gång

• Tärning6
    missable skrev 2011-10-20 23:37:50 följande:
    galet! tänk vad tiden går fort, kommer du ihåg i början... då skulle man ju vänta med att berätta etc etc...
    Ja fast vi väntade inte så länge med att berätta hehe vi berättade ganska snart för dem närmaste i alla fall..
    ´Men tiden går fort de gör den...

Nä mina damer nu e det dags att sussa är över trött och typ hyper inombords..
    Får se om mina drömar stämmer å vattnet går i morrn när vi sitter barn å hundvakt mitt i alla tå päronen typ 40mil bort hmmmm hoppas inte kan bli lätt jobbigt..
    Tror dock inte att vattnet går men otäckt att dröma om de å har drömt nu två nätter i rad att de kommer gå i morrn
    aja natti natt på er sötnosar
  • Tärning6

Min gubbe brukar inte prata så mycke med magen men han brukar ge en klapp eller meka den lite å pussa på den sen i bland kan säga hallå där inne eller jag älskar dig å han ändrar då rösten lite

• Tärning6

Västeråsmamman: hua hoppas att det går bra och att lillen stannar kvar i magen ett tag till och att allt går bra.
    Massor med kramar

• Tärning6

Nu är lunchen intagen och sonen å minsta lillebrodern sover gubben fixar bilbarnstolarna då vi tvättat klädslarna i går kväll sen ska han sätta in dem i bilen så när barnen vaknar ska vi ta bilen till staden och kolla efter min födelsedags present... Jag ska få en digitalkamera eller nått åt det hållet vi ska titta vad vi hittar som passar våran ekonomi..
    Sen ska jag köpa en redbull till gubben så att han blir glad :D han känner sig lite små stressad å frustrerad, hans tålamod vill inte som han vill stackarn..

• Tärning6
    Västeråsmamman skrev 2011-10-21 13:54:39 följande:
    Tack för alla tumhållningar. Bricanylen har gjort att det avstannat ett tag i alla fall. Vill gärna komma till november åtminstone.
    Proverna visar ingen hf än så länge. Jätteskönt.
    Blir inlagd över helgen.
    bra de håller alla tummar och tår
  • Tärning6

känner mig hel konstig. har som en ömnad i magen och så har jag ont på mussbene alltså där pubishåren siter har haft det ett tag men blir bara värre vad kan de vara nån som vet??

• Tärning6
    missable skrev 2011-10-21 20:39:12 följande:
    musbenet och pubishåren... = fogarna =)
    Pekade där igår hos Bm för jag har haft SUPER ONT och knappt kunnat röra mig och hon sade då bara, jaha då är det foglossning både bak och fram för din del då =/ 
    ok Tack så mycket ja det gör ondare å onadre först bara när jag vände mig å så i sängen nu är det lixom hela tiden så tack för svar
Svar på tråden Januaribebis 2012