• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • Tärning6
    missable skrev 2011-10-21 20:39:12 följande:
    musbenet och pubishåren... = fogarna =)
    Pekade där igår hos Bm för jag har haft SUPER ONT och knappt kunnat röra mig och hon sade då bara, jaha då är det foglossning både bak och fram för din del då =/ 
    ok Tack så mycket ja det gör ondare å onadre först bara när jag vände mig å så i sängen nu är det lixom hela tiden så tack för svar
  • missable
    Tärning6 skrev 2011-10-22 17:11:05 följande:
    ok Tack så mycket ja det gör ondare å onadre först bara när jag vände mig å så i sängen nu är det lixom hela tiden så tack för svar
    det är lugnt, tråkigt att du också har fått ta del av foglossningen bara! Men inte långt kvar!! 
    Idag har jag haft super ont, inte bara i fogarna men också i ryggen, har inte någon matlust och är skit rädd för att jag börjar bli riktigt förkyld/sjuk... vill verkligen inte detta... 
  • Tärning6
    missable skrev 2011-10-22 17:13:31 följande:
    det är lugnt, tråkigt att du också har fått ta del av foglossningen bara! Men inte långt kvar!! 
    Idag har jag haft super ont, inte bara i fogarna men också i ryggen, har inte någon matlust och är skit rädd för att jag börjar bli riktigt förkyld/sjuk... vill verkligen inte detta... 
    Nej de e inyte kul tror jag har haft samandragningar i dag vet dock inte riktigt hur de känns men kan inte tänka mig att det varit nått annat..
    Sen har jag haft extremt vattniga flytningar så det känns nästan som man kissat lite i trosorna, inte kul
  • missable
    Tärning6 skrev 2011-10-22 17:19:27 följande:
    Nej de e inyte kul tror jag har haft samandragningar i dag vet dock inte riktigt hur de känns men kan inte tänka mig att det varit nått annat..
    Sen har jag haft extremt vattniga flytningar så det känns nästan som man kissat lite i trosorna, inte kul
    usch! sammandragningar har jag lyckats undvika än så länge, tror jag.... =) 
    men pratade du inte om det i förra veckan med om vattniga flytningar eller var det någon annan???
    Hoppas att det släpper lite för dig iaf! Som sagt nu börjar vi närma oss slutet så det är inte så långt kvar som man tror egentligen...

• Tärning6
    missable skrev 2011-10-22 17:23:34 följande:
    usch! sammandragningar har jag lyckats undvika än så länge, tror jag.... =) 
    men pratade du inte om det i förra veckan med om vattniga flytningar eller var det någon annan???
    Hoppas att det släpper lite för dig iaf! Som sagt nu börjar vi närma oss slutet så det är inte så långt kvar som man tror egentligen...

Jo det kanske jag gjorde e lite förrvirad men tycker de e jobbigt med så vattniga flytnigar blääää hehe
    ja tyr att du fått slipa de
  • Jamirl

Vår son i magen kommer troligtvis heta Emmet, men mannen vill inte att vi säger det så mycket, han vill vänta tills han kommer, han är inte 100:a på namnet men har inte kommit på nåt bättre

• missable
    Tärning6 skrev 2011-10-22 17:27:13 följande:
    Jo det kanske jag gjorde e lite förrvirad men tycker de e jobbigt med så vattniga flytnigar blääää hehe
    ja tyr att du fått slipa de
    men prata med BM om det då, eller kankse du redan gjort?? 
    Vet verkligen inte vad jag ska ha till middag idag.. är så fantasilös... 
  • Tärning6
    missable skrev 2011-10-22 17:28:47 följande:
    men prata med BM om det då, eller kankse du redan gjort?? 
    Vet verkligen inte vad jag ska ha till middag idag.. är så fantasilös... 
    Ska till henne på onsdag så tänkte ta det då...

Här ska vi äta tjocka ribbar och till det majskolv å pärsallad hihi
  • missable
    Tärning6 skrev 2011-10-22 17:31:31 följande:
    Ska till henne på onsdag så tänkte ta det då...

Här ska vi äta tjocka ribbar och till det majskolv å pärsallad hihi
    okej, skönt! 
    ååh vad gott!! maken ligger och sover han har jobbat, men är så tråååkigt när helgen är såhär... 
  • Tärning6
    missable skrev 2011-10-22 17:32:30 följande:
    okej, skönt! 
    ååh vad gott!! maken ligger och sover han har jobbat, men är så tråååkigt när helgen är såhär... 
    ja det ska bli smaskens :)

Ja helgerna kan lätt bli tråkiga
Svar på tråden Januaribebis 2012