• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • Tärning6
    Västeråsmamman skrev 2011-10-21 13:54:39 följande:
    Tack för alla tumhållningar. Bricanylen har gjort att det avstannat ett tag i alla fall. Vill gärna komma till november åtminstone.
    Proverna visar ingen hf än så länge. Jätteskönt.
    Blir inlagd över helgen.
    bra de håller alla tummar och tår
  • Tärning6

känner mig hel konstig. har som en ömnad i magen och så har jag ont på mussbene alltså där pubishåren siter har haft det ett tag men blir bara värre vad kan de vara nån som vet??

• fabler

idag önskade jag nästan att bebisen ska komma för tidigt. Vart så less på jobbet. Tur man har underbara jobbarkompisar i alla fall.

elias är världens sötaste!!!
  • missable
    Tärning6 skrev 2011-10-21 19:46:26 följande:
    känner mig hel konstig. har som en ömnad i magen och så har jag ont på mussbene alltså där pubishåren siter har haft det ett tag men blir bara värre vad kan de vara nån som vet??
    musbenet och pubishåren... = fogarna =)
    Pekade där igår hos Bm för jag har haft SUPER ONT och knappt kunnat röra mig och hon sade då bara, jaha då är det foglossning både bak och fram för din del då =/ 
  • zatori
    Marsätt skrev 2011-10-21 17:52:23 följande:
    Jag är sååååå sugen på ett stort glas rtt just nu... känns länge kvar innan man kan få en sipp till middagen. Är det bara jag som saknar detta??
    Nej, det är det verkligen inte. Jag är sjukt sugen på ett glas rött. :D Får lukta på sambons tills vidare.
  • Sapato

Missable: Aha, foglossning
    Tur man var hos sjukgymnasten igår och fick övningar för det då

• Carolaj83

Fick idag veta att en nära vän fått graviditets stroke, någon som hört talas om detta? jag väntar mitt tredje barn och har aldrig hört om det, käns som frågorna just nu är miljoner, kommer hon klara sig, kommer barnet klara sig, kommer hon bli återställd (är just nu förlamad på ena sidan från midjan o uppåt

Rasmus 061219*Nora 081209* Trean januari 2012
  • Västeråsmamman

Carola vad läskigt för din vän. Hoppas att allt går bra

• fabler
    Carolaj83 skrev 2011-10-21 21:03:31 följande:
    Fick idag veta att en nära vän fått graviditets stroke, någon som hört talas om detta? jag väntar mitt tredje barn och har aldrig hört om det, käns som frågorna just nu är miljoner, kommer hon klara sig, kommer barnet klara sig, kommer hon bli återställd (är just nu förlamad på ena sidan från midjan o uppåt
    men usch, har jag aldrig hört talas om.
    elias är världens sötaste!!!
Svar på tråden Januaribebis 2012