• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • Frökenolson
    Västeråsmamman skrev 2011-10-21 10:18:54 följande:
    Är kvar på fl, de är osäkra på hur barnet mår. Är satt på fasta och fick byta om från egna kläder...
    Jag skulle ju hem idag...men nu finns risk att de måste ta ut bebisen istället.

Det är ju skönt att de håller koll på er, även om bebis är liten nu så klarar de ju av att komma ut nu som tur är.
    Jag skall in på måndag och kolla, bebis har bra hjärtslag men är liten, de funderar på om hon/han skulle må bättre av att komma ut. Men varje dag som går och bebis stannar i magen är ju bra.
    Hoppas du har någon med som stöd och att tiden inte går allt för långsamt på förlossningen..
    Håller tummarna för att bebis får stanna många veckor till! 
  • fair
    Västeråsmamman skrev 2011-10-21 13:54:39 följande:
    Tack för alla tumhållningar. Bricanylen har gjort att det avstannat ett tag i alla fall. Vill gärna komma till november åtminstone.
    Proverna visar ingen hf än så länge. Jätteskönt.
    Blir inlagd över helgen.
    Håller tummar och tår för att allt ska gå bra!!
  • Marsätt

Jag är sååååå sugen på ett stort glas rtt just nu... känns länge kvar innan man kan få en sipp till middagen. Är det bara jag som saknar detta??

♥Olivia 2004♥ ♥Hugo 2007♥ ♥Skruttan 2012♥
  • Marsätt

rött ska det givetvis stå

♥Olivia 2004♥ ♥Hugo 2007♥ ♥Skruttan 2012♥
  • roxylady

Jo jag kan sakna ett glas vitt ibland också. Speciellt när man är ute och äter med vänner å de dricker ett glas med vin. Det luktar ju så gott :)

• missable
    Västeråsmamman skrev 2011-10-21 10:18:54 följande:
    Är kvar på fl, de är osäkra på hur barnet mår. Är satt på fasta och fick byta om från egna kläder...
    Jag skulle ju hem idag...men nu finns risk att de måste ta ut bebisen istället.
    Hoppas allt går åt rätt håll, hellre att du stannar kvar och att bebisen stannar kvar i dig! ! !
    Tänker på dig!! KRAM!
  • roxylady
    Västeråsmamman skrev 2011-10-21 13:54:39 följande:
    Tack för alla tumhållningar. Bricanylen har gjort att det avstannat ett tag i alla fall. Vill gärna komma till november åtminstone.
    Proverna visar ingen hf än så länge. Jätteskönt.
    Blir inlagd över helgen.
    Skönt att det inte visade nått hf i alla fall! Hoppas på det bästa nu för er! Kram
  • missable
    Marsätt skrev 2011-10-21 17:52:23 följande:
    Jag är sååååå sugen på ett stort glas rtt just nu... känns länge kvar innan man kan få en sipp till middagen. Är det bara jag som saknar detta??
    roxylady skrev 2011-10-21 18:19:05 följande:
    Jo jag kan sakna ett glas vitt ibland också. Speciellt när man är ute och äter med vänner å de dricker ett glas med vin. Det luktar ju så gott :)
    Håller helt med er! Såg på när mina vänner delade påen ostbricka med massa mögelostar och en flaska vin och det riktigt vattnades i munnen på mig... själv åt jag päronen och valnötterna :D
  • tvillingen

Jag saknar oxå vin ibland så idag gick jag å köpte en flaska alkoholfritt dock är det inte samma sak alls :( men ändå gott :)

• Sapato

Sa precis till sambon att vi får gå ut på restaurang i slutet på februari när jag fyller år och äta gott och dricka vin
    Kul att planera så långt fram, haha

Nu när vi går ut och äter sitter jag med cola eller vatten

Svar på tråden Januaribebis 2012