• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • Spears

Ingen mer än jag som måste springa på toa 6-7 ggr /natt? Gravid v 30. Har fått sprungit så ofta sen start...

• Sapato

Sonen är borta på egna äventyr i helgen så vi är själva.
    Sambon har varit iväg på eftermiddagen så har faktiskt gjort ingenting( har dammsugit iofs)
    Blev hungrig nyss så ställde mig och fixade köttbullar och makaroner då jag inte kunde komma på något lättare när jag inte alls hade lust med matlagning idag.
    När allt står och puttrar ringer sambon och frågar om han ska köpa med sig mat.. Sa självklart nej och när vi lagt på började jag stor tjuta.. Haha. Gravidhormoner på max

• Thse
    Spears skrev 2011-11-05 17:18:44 följande:
    Ingen mer än jag som måste springa på toa 6-7 ggr /natt? Gravid v 30. Har fått sprungit så ofta sen start...
    Jovisst (i vecka 29)!
  • Liina87

Lillajag89: jag håller också på med körkortet för fullt, inte det roligaste men det kommer vara skönt när man har det.

• Kajsa84

För oss tog det lite över Tre år och då även ett missfall efter 2 år. Slutade med IVF med ett plus Har tagit Lång tid och varit motigt men till slut blir det ens egen tur

• fabler

ang. svullnad så svällde jag extremt i händerna när jag va gravid med sonen och då hjälpte de med att köpa nån grej som ger stöd åt handleden då gjorde de inte lika ont i händerna.

elias är världens sötaste!!!
  • Västeråsmamman

För oss blev detta helt oväntat. Var 2 v för sen med p sprutan.
    Känns jättekonstigt eftersom vi hade jättesvårt att bli gravida första gången. X antal hormonbehandlingar då och nu...

• elinson

Har en lite trist lördag, bebis gör cirkuskonster ned mot urinblåsan o ut mot äggstockarna menssmärta deluxe o supertrött. Nån fler som haft liknande menssmärtor i det sista? ( vecka 29)

• LillaEko

Jag hade som molande mensvärk igår när jag gick och la mig. Men inte känt av något sådant innan.

• roxylady

Någon mer som har helt platt navel?? Sedan tycker jag att navelns mitt har blivit mörkare... Nån mer som har så också??