• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • Västeråsmamman

Längtar efter bebisen nu...som tur är så är det max 57 dagar kvar.

• LillaEko

Funderade lite på det här med blöjor.
    Hur mycket och vilka köper ni hem innan bebis? 

• elinson

Vi har tre paket från div. gratiisboxar. Pappan får gå o köpa när vi vet vilken som passar.

• Sapato

Elison: från vilka boxar är det? Har fått max 2blöjor i varje box och har hämtat 3st

• Jämthund

Jag har ett tips till Er där Ute. Hade lite kompisar hemma igår och de flesta av oss är/var gymnaster. Dräkter, thights och toffsar åkte fram och gymnastiken var i full gång. Jag som säkert väger 20 kilo mer än vanligt skulle stå på händer. Ja, det går ju att räkna ut hur det gick. Flög rätt in i kylskåpet men utan men som tur är och absolut utan någon fara för bebis. Ja, tipset lyder som såhär, stå inte på händer för man kan trilla och slå sig! Trots att jag är 23 år så tycker jag fortfarande att det är jätteroligt med gymnastiken och jag brukar göra lite handvoltet och grejer ute för att se så jag fortfarande kan men nu har jag legat lågt sen i somras så aa, det gör sitt till att inte hålla formen uppe. Vi fick oss ett gott skratt iallafall:)

• fair

Nån som vet om man får hämta ut babyboxar med andra barnet också?

• Jämthund

Jag har ett tips till Er där Ute. Hade lite kompisar hemma igår och de flesta av oss är/var gymnaster. Dräkter, thights och toffsar åkte fram och gymnastiken var i full gång. Jag som säkert väger 20 kilo mer än vanligt skulle stå på händer. Ja, det går ju att räkna ut hur det gick. Flög rätt in i kylskåpet men utan men som tur är och absolut utan någon fara för bebis. Ja, tipset lyder som såhär, stå inte på händer för man kan trilla och slå sig! Trots att jag är 23 år så tycker jag fortfarande att det är jätteroligt med gymnastiken och jag brukar göra lite handvoltet och grejer ute för att se så jag fortfarande kan men nu har jag legat lågt sen i somras så aa, det gör sitt till att inte hålla formen uppe. Vi fick oss ett gott skratt iallafall:)