• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • Thse
    roxylady skrev 2011-11-06 13:04:43 följande:
    Men undrar dock ändå varför naveln blir så mörk när den blir utplattad? hrm..
    Min utplattade navel är vit... En helvit cirkel på magen.
  • roxylady
    Thse skrev 2011-11-06 14:32:08 följande:
    Min utplattade navel är vit... En helvit cirkel på magen.
    Haha ja du ser det är så olika :) Min var vit tidigare.. men nu så har den där kommit ;)
  • lullebo
    roxylady skrev 2011-11-06 13:04:43 följande:
    Men undrar dock ändå varför naveln blir så mörk när den blir utplattad? hrm..

Min är också platt och mörk i mitten. Undrar också varför den blir så mörk, inte så snyggt ju, ser ut som att den är skitig ;)
  • fabler
    Skåne85 skrev 2011-11-06 12:37:16 följande:
    Med min första som fick jag ingen bb väska då dem var slut, så ta inte det för givet ;)
    men då får man hämta ut den på lindex istället om den är slut. Så är de här i alla fall.
    elias är världens sötaste!!!
  • PrickenoGrodan

Min navel är i vanliga fall väldigt djup, så den kommer nog inte att puta ut. Den gjorde inte det med sonen. Men då hade jag en hormonrand runt och på övre och undre delen av magen, dock inte denna gång. Börjar bli nyfiken vad det är för en där inne.

• Carolaj83

nu jobbar jag endast 5 dagar till, nästa sön är sista dagen....sen har jag tagit ut f-dagar...fick avslag på min ansökan om g-penning så även på min överklagan och känner att jag inte orkar jobba längre

Rasmus 061219*Nora 081209* Trean januari 2012
  • lillbumbin

Min navel är oxå mörk i mitten och fick höra att oftast är naveln mörk invändigt eftersom pigmenten är mörka och dom som har mörk navel oftast har en djupare navel;) inget fel med det.

Min hormonrand kom redan i vecka 20. Hade ingen med någon av mina två tidigare barn som är tjejer. Men i fredags fick vi vet att detta är garanterat en kille:) hm visade så stolt upp sig när vi var på TUL:) 2 kg prick vägde han:)

Blev även faster i fredags så vi hade en släkt träff på BB;) min bror och hans tjej kom in samtidigt på förlossningen :)

• roxylady
    lullebo skrev 2011-11-06 17:55:37 följande:
    Min är också platt och mörk i mitten. Undrar också varför den blir så mörk, inte så snyggt ju, ser ut som att den är skitig ;)
    Haha ja men eller hur?? Jag har stått och försökt komma fram till vad det kan vara :p Det ser ut som jag varit i solen men bara med naveln ;)
  • roxylady
    lillbumbin skrev 2011-11-06 18:43:52 följande:
    Min navel är oxå mörk i mitten och fick höra att oftast är naveln mörk invändigt eftersom pigmenten är mörka och dom som har mörk navel oftast har en djupare navel;) inget fel med det.

Min hormonrand kom redan i vecka 20. Hade ingen med någon av mina två tidigare barn som är tjejer. Men i fredags fick vi vet att detta är garanterat en kille:) hm visade så stolt upp sig när vi var på TUL:) 2 kg prick vägde han:)

Blev även faster i fredags så vi hade en släkt träff på BB;) min bror och hans tjej kom in samtidigt på förlossningen :)
    Ja men det kan nog stämma! Har också annars ganska djup navel tror jag! Men som sagt.. nu är den helt platt! Är rädd att man kommer få en pluppnavel senare ha ha.
  • MostOfAll

Jag hade en hormonrand förra graviditeten, fick då en tjej. Tycker mig börja kunna skymta en svag linje nu också, vet inte om det är en flicka eller pojke.