-
Hua drick mycket vatten å pröva att lägg dig ner gärna i ett mörkt rum går det ej över ring 1177Pusselbiten86 skrev 2011-12-07 21:50:57 följande:Nu har jag fått akut sprängande huvudvärk som inte släpper trotts värk tabletter :( -
Va på vc igår mådde skit det sluta med att jag fick åka upp på förlossningen å bli kollad allt såg bra ut men mår fortfarande dåligt, Läkaren på fl sa att det kan vara grund för nånting typ havandeskaps förgiftning eller nått sånt..
I dag blir det BM
-
Vart inskickad på fl igår för en kontroll men allt såg bra ut i dag va jag hos bm å där såg de oxå ganska bra ut.
Blod tryck 140/80
Sf mått 38
socker 7,2
-
Grattis elingabriella!! vilken sötnöt hihihi
-
Ja de e jobbigt att se sina nära och kära gammla och sjuka..GoodEnough mom skrev 2011-12-11 08:56:50 följande:I förgår kväll hade jag otrevliga samandragningar. Jag hade storbak för att min morfar skulle få lite julkakor och godis. Då fick jag rätt kraftig mensvärk, ont i ryggslutet och mellan benen. Regelbundna samandragningar i ett par timmar. Men som tur va gick de över när jag vilade senare så att vi kunde åka och träffa min morfar igår :)
Det kändes jättejobbigt att se min morfar så gamal/sjuk som han blivit sedan jag flyttade. Detta kanske var sista gången jag träffar honom.. Så jag är glad att bebis stannade ett tag till.
I går när vi kom hem så drog allt igång igen, fast på natten vid vila. Så denna natten har jag knappt sovit något alls och vaknade tidigt. Har fortfarande samandragningar men inte alls tätt längre eller regelbundet.
Så nu antar jag att det kanske är så det ska vara fram till det blir på riktigt och bebis bestämmer sig för att titta ut?
Hua hoppas du kan ta en stödvila underdagen för de e ej kul att inte få sova på nätterna -
Vet fortfarande knapt hur samandragningar ska kännas men tror att jag börjat få, lite då och då speciellt när jag rör mig eller går eller så.. Känns typ som lite mensvärk eller vad man ska säga och dem varar sen slutar sen kan det komma en till samandragning( onm de nu är de) sen släpper de men de e inte så att jag lider av det än..
-
Har på kän att mitt lilla pyre kommer när som helst, ingen tror i alla fall att jag kommer gå hela tiden ut.
Va på aurora samtal i dag, fick då se ett förlossningsrum och skulle kunnat satt mig i deras badkar på plats hehe, det var ett stort och rymligt rum ljust å fint, badrummet va oxå super fint fans duch å sitt badkar allt såg super bra ut.. Smög även in på bb och tittade lite och det va en jätte mysig liten matsal och sällskapsrum ja jag tror jag kommer nog bli nöjd, Tyvärr så fick jag ej se nått rum på bb då alla var fulla men de gör inget..
Nu är jag hemma en stund, vi får snart fika besök av mor å far sedan ska vi vara på sonens dagis kl:15 för lite lusse firande inte för att jag har nån lust men känner att jag gör det och står ut för mitt lilltrolls skull.
Ha en fortsatt bra lucia alla glada
-
Vikken sida e mitt senaste inlägg hittar de inte ghaaa
-
hittade
-
Har som mensvärk nu från å till å har haft det ett tag i typ 40-60min i bland varar dem ca 1,min å i bland ca 20-30sec