Inlägg från: Tärning6 |Visa alla inlägg
  • Tärning6

Januaribebis 2012

Liina87 skrev 2011-12-13 18:41:23 följande:
    Tärning6;: så har jag också det. Känns som en rejäl Mensvärk och sen är det bra igen men det kommer från och till hela dagen. Tur att jag ska till bm imorgon så får jag fråga henne om det:)
    ja ok ja mina tycker jag blir kraftigare för varje gång de kommer nu höll de i sig ganska regelbundet men nu efter ca:1½h så känner jag nästan ingenting igen
  • Tärning6

Jag vill inte gå över med tanke på hur jag mår..
    Sonen kom den 2juni men blev igångsatt pga skyhögt blodtryck.
    Och han var beräknad den 10juni..

Vi får se när denna bebbe tänker titta ut, har en känsla att han kommer komma närsom typ bara en känsla jag har i kroppen och jag har lärt mig att man ska lyssna på sin kropp så vi får se..

Sen har jag inte mått så bra på ett bra tag men det har min goa man löst hihi han har bjudit ut mig så på fredag har han ordnat barnvakt så då blir det bio och ut å äta..Vet dock inte riktigt vilken film vi ska se men de visar sig...
    Mysigt ska jag ha å Njuta ska jag..

• Tärning6
    Liina87 skrev 2011-12-14 22:02:09 följande:
    Tärning6: jag har precis samma känsla som dig, tror att vår lilla prinsessa tittar ut tidigare, frågan är bara när, eller om det bara är en fixide det återstår att se.
    precis det visar sig
  • Tärning6

Ja tvillingen hur går det??

Köpte en sak till bebis i dag den va så löjligt söt så jag kunde inte låta bli :P
    Lägger in en bild oxå..'

• Tärning6
    fabler skrev 2011-12-15 22:14:39 följande:
    jag gillar laban. Vi har laban spjälskydd och speldosa i spjälsängen. Sen laban lakan till vagnen! Men jag gillar även barbapappa familjen och tummen
    Ja jag vill ha ett laban babygym gillar oxå laban hihi..
Svar på tråden Januaribebis 2012