• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • Stellan
    emspems skrev 2011-05-19 08:25:03 följande:
    Jag mår illa nästintill hela dagarna.. Att åka buss funkar inte för mig!

Vad äter ni som mår illa? Jag tycker ingenting smakar bra..
    På kvällarna när jag mår illa har jag tuggat på salta kex och ätit vindruvor, det hare fungerat jättebra :) 
  • vinterbarn2012

Caradan :
    Jag var hos bm i tis och då gjorde hon ultraljud på mig eftersom ja blödde lite i fredags och hon kunde inte heller se någon 100% hjärtfrekvens... Blir ju så jävla nojig.. Ska tillbaka den 31/5!! Du är inte ensam, vi håller tummarna! Jag är i V5+3

• Amelie85
    Hjärta Tog ännu ett gravtest i dag och strecket var fan starkare än kontrollstrecket! Hjärta
    Idag ska vi gå ut med det offentligt! Så skönt och roligt!!!! IIH!! Skrattande
    Jag kan inte hålla tyst längre.. De ska t.om ut på facebook!! Flört
    Nu ska jag sätta mej och skriva ett blogginlägg och invänta sambon innan jag får publicera det! haha Flört
  • RaraS
    vinterbarn2012 skrev 2011-05-19 08:53:24 följande:
    Caradan :
    Jag var hos bm i tis och då gjorde hon ultraljud på mig eftersom ja blödde lite i fredags och hon kunde inte heller se någon 100% hjärtfrekvens... Blir ju så jävla nojig.. Ska tillbaka den 31/5!! Du är inte ensam, vi håller tummarna! Jag är i V5+3
    Var du i v 5+1 i tisdags när du gjorde VUL? Då är det helt naturligt att man inte ser någon hjärtfrekvens ännu. Men förstår att du är orolig eftersom du blödde i fredags. Håller tummarna!
    Vänster äggledare bortopererad efter X, den 4/10-10. BF den 14/1-12?
  • vinterbarn2012

Nej jag tänker också så, att det är ju väldigt tidigt! Ser framemot ett hjärtljud nästa tis :)

• RaraS
    vinterbarn2012 skrev 2011-05-19 09:30:42 följande:
    Nej jag tänker också så, att det är ju väldigt tidigt! Ser framemot ett hjärtljud nästa tis :)
    Olidlig väntan! Men försök att inte oroa dig för mycket! (Även om det är svårt!) En del blöder i början och det går fint ändå!
  • Mysgrodan
    Amelie85 skrev 2011-05-19 09:08:29 följande:
    Hjärta Tog ännu ett gravtest i dag och strecket var fan starkare än kontrollstrecket! Hjärta
    Idag ska vi gå ut med det offentligt! Så skönt och roligt!!!! IIH!! Skrattande
    Jag kan inte hålla tyst längre.. De ska t.om ut på facebook!! Flört
    Nu ska jag sätta mej och skriva ett blogginlägg och invänta sambon innan jag får publicera det! haha Flört
    Såå härligt!! Skrattande
    Exakt hur långt gången är du? (Har lite svårt att hålla koll på alla här, förlåt Skäms)
    Jag tog nämligen ett test i morse och är på 5 +1. Det var undefär lika starkt som kontrollstrecket. Är lite nojig bara då jag fortfarande inte känner mer än lite molvärk. Vill att symptomen ska dra igång ordenligt så man vet att hormonnivån har ökat.

Jag har oxå jättesvårt att hålla mig från att berätta. Hade planerat att berätta på pappas födelsedag nästa onsdag men då kommer mamma med förslaget att vi ska slå ihop firandet av honom med morsdag nästkommande söndag. SUCK! Då blev det ju en ännu längre väntan! Övriga kommer nog att få veta kring midsommar tror jag, om jag lyckas hålla mig så länge Flört.
  • RaraS
    Majskorn skrev 2011-05-19 10:46:32 följande:
    Vul idag....håll tummarna för att jag ser hjärtslag :)
    Håller tummarna!!! Berätta sedan hur det gick!!!
  • Majskorn

det ska jag....fy så nervös jag e...vill inte uppleva ett MA till men det kan ju vara för tidigt för att se nåt också...jag har ju ingen koll :(

Svar på tråden Januaribebis 2012