• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • Frökenolson
    Fellis skrev 2011-12-01 07:48:38 följande:
    Nu är det dags, om än lite tidigt så hoppas vi att allt går väl.

Vattnet gick i måndags natt och blir idag igångsatt klockan 09. Så bebis är här senast imorgon fredag... Splittrade känslor men så sjukt välkommet! <3

Går in i v.36 idag :)

Hoppas ni alla mår bra, uppdaterar när trollet kommit till stan :)      

Det kommer gå bra ska du se, varmt lycka till! Är lite avis på dej som ska få sniffa på bebis redan, har också nyss gått in i v.36..
  • Frökenolson
    Snusmumriken80 skrev 2011-12-01 07:30:35 följande:
    Järnvärdet tar vi varje gång om det inte finns symptom på att det sjunkit, annars tar vi ca varannan gång.

Ska till bm imorrn!

Är så less på detta, har varit på toa varannan timme inatt o sen värker höfterna ngt enormt, vaknar varje gång jag ska svänga mig Usch!

Max 19 dagar kvar iaf!      
    Jag har också varit mycket vaken inatt, har kännts som kram i höften och magen har varit stenhård varje gång jag kännt...
    19 dagar gå fort, mysigt! 
  • Empa86

Vattnet gick i måndags natt och blir idag igångsatt klockan 09. Så bebis är här senast imorgon fredag... Splittrade känslor men så sjukt välkommet! <3

Åh va spännande!! Blir ju avundsjukFlörtStort lycka till!{#emotions_dlg.flower}
  • Jämthund

Varit på glukosbelastningen nu. Vet inte resultatet ännu men uuhhhh va äckligt det där drickat smakade. Det höll på att komma upp ett par gånger. Tack och lov var vattnet riktigt kallt så trots att det var äckligt gick det bra ändå. Nu skall jag sitta här i väntrumet och vila till klockan 10. Kärleken är med så att det känns rätt bra men jag kan ju inte med att sova här bland folk. Efter det här stundar jobb och så varvar jag ner med lite julmatsshopping på icamaxi.

• Empa86

Ännu ett BM besök avklarat, vecka 31+1. SF 30 och hjärtslag 140. Så allt såg jättebra utGlad

• Serendipitet
    Alltochinget skrev 2011-12-01 06:11:53 följande:
    Två: min lille ligger också som din och jag brukar beskriva det som att jag har blåmärken på insidan :) ibland gör det riktigt ont och man ser den lilla foten pressas ut flera cm på högersidan! Ajajaj! Jag är också glad att jag känner bebis ofta men ibland går det lite för vilt till. Hihi! Jag har läst att bebis ska sova ca 90-95 % av tiden nu. Jag ifrågasatte det till min BM förra gången eftersom jag känner bebis rörelser hela tiden mer eller mindre och undrar om jag ska få nåt hyperaktivt barn som aldrig sover :P men hon svarade att dom även rör sig i sömnen, precis som vi. Så hoppas lillen sover mycket även fast han rör sig hela tiden :)

Då är vi några stycken med samma huliganer till små ;) Det känns verkligen som om man har blåmärke där inne i magen! Det har jag med undrat över då min lilla bebis rört sig massor, men nu har hon faktiskt börjat lugna ner sig lite på natten och är mest aktiv på kvällen och det känns skönt :)
  • Serendipitet

Åh, vad spännande, hoppas allt går bra med dig och liten idag. Ska tänka på er. Vecka 36 är ju en bra vecka och bebisen har kommit långt :) Tänk att snart får du hålla din lilla plutt :D:D
  • MissT

Vad spännande Stort lycka till!