Inlägg från: Tärning6 |Visa alla inlägg
  • Tärning6

Januaribebis 2012

mmmm Julmust och vörtlimpa med rusin dregel va gott hehe, limpan har jag åt just två skivor till frukost men julmust har jag ingen

• Tärning6
    ccecy skrev 2011-12-16 10:02:42 följande:

Hur är det med era hungerskänslor  nu mot slutet ? är ni hungriare eller har ni mindre aptit  ?  själv känner jag min nästan aldrig hungrig sen äter ja, o så blir jag mätt direkt och börjar må illa, känns jobbigt

lite så känner jag oxå tyvärr....
    men äter för att jag måste
  • Tärning6
    ccecy skrev 2011-12-16 10:06:59 följande:
    Jo självklart äter ja också,  men funderar hur de ska gå o äta julbord på julafton, då lär man väl ligga o må illa hela kvällen efter maten, för de går ju inte o äta lite julbord :p
    Ja det är frågan hmmm, min mor har ju sagt att den lille kommer koma på julafton så de blir väll att äta nått gott där hehe gubben får ta med sig maten dit
  • Tärning6
    ccecy skrev 2011-12-16 10:25:19 följande:
    Jo :) men ja tror nog dom brukar ha julmat på sjukhusen också! iaf där jag jobbade i somras har dom det :) lägger upp en tallrik med köttbullar o fisk o allt som hör till :) Annars hinner man ju äta julbord fler dagar än bara julafton också :)  Tror du själv att den lille tittar ut då ?;)
    Ja jo de kanske e sant.. Nja jag vet inte vad jag tror men de skulle inte förvåna mig hehe eftersom då e sonen endå på rätt ställe hemma hos momme å moffa hehe dem har till och med köpt välling så det finns haha
  • Tärning6
    Zaarah1984 skrev 2011-12-17 09:50:06 följande:
    Hej allihopa! I går kl 8.04 fick jag och sambon en dotter, född i vecka 35+ 5. Hon vägde 2745 g och var 47 cm lång. Tog ca 10 timmar från att vattnet gick tills My var ute Nu ligger vi på förlossningen och tar det lugnt.
    Men grattis grattis till lilla tösabiten
  • Tärning6

Nu är alla julklappar klara och inslagna såååååå skönt, nu e det bara lite julmat som ska hem den 23 å sen e de klappat å klart tihihihihihihi.. Ska på TUL på Torsdag så vi får se vad dem säger då om min lilla räka i magen..

• Tärning6

Fick sovmorgon i dag både jag å manen, Sonen kom ej ner förren 08.45 och ropade då att vi skulle hjälpa han hitta hans snutte hehe så nu sitter vi och äter frukost så härligt

• Tärning6

Är det nån mer än jag som e less på att vara gravid nu?? Hua orkar inge mera blää men men visst e de så klart mysigt att få känna bebis rulla runt å ha sig i magen men just nu så e jag bara sååååååå himla less kan ju inte göra nånting kan ju knapt röra mig blä..

• Tärning6

Har oxå massa flytningar i bland har jag trott att de e vattnet som börjat sipra eller så då de läkt igenom men de e bara bara vattniga flytningar

• Tärning6
    LillaEko skrev 2011-12-18 22:10:24 följande:
    Haanky: tyst :p jag har köpslått lite med bebis i magen att stannar den i magen till efter nyår så ska den få en moped i 15 års present. Men då gäller det att den kommer mellan ca 1-8 januar (har bf 6/1). Går jag över mer tjurar jag å då blir det ingen moped ;) så hoppas liten har respekt för sin mor och gör mig till viljes.
    Haha kanske ska köpslå med min lilla i magen oxå å se om de funkar hihi
Svar på tråden Januaribebis 2012