Januaribebis 2012
mmmm Julmust och vörtlimpa med rusin dregel va gott hehe, limpan har jag åt just två skivor till frukost men julmust har jag ingen
mmmm Julmust och vörtlimpa med rusin dregel va gott hehe, limpan har jag åt just två skivor till frukost men julmust har jag ingen
Hur är det med era hungerskänslor nu mot slutet ? är ni hungriare eller har ni mindre aptit ? själv känner jag min nästan aldrig hungrig sen äter ja, o så blir jag mätt direkt och börjar må illa, känns jobbigt
Nu är alla julklappar klara och inslagna såååååå skönt, nu e det bara lite julmat som ska hem den 23 å sen e de klappat å klart tihihihihihihi.. Ska på TUL på Torsdag så vi får se vad dem säger då om min lilla räka i magen..
Fick sovmorgon i dag både jag å manen, Sonen kom ej ner förren 08.45 och ropade då att vi skulle hjälpa han hitta hans snutte hehe så nu sitter vi och äter frukost så härligt
Är det nån mer än jag som e less på att vara gravid nu?? Hua orkar inge mera blää men men visst e de så klart mysigt att få känna bebis rulla runt å ha sig i magen men just nu så e jag bara sååååååå himla less kan ju inte göra nånting kan ju knapt röra mig blä..
Har oxå massa flytningar i bland har jag trott att de e vattnet som börjat sipra eller så då de läkt igenom men de e bara bara vattniga flytningar