• Haanky

Januaribebis 2012

blir till att färdknäppa ikväll :D:D har mensvärk så hoppas att knäppen piffar upp mensvärken lite mer :P

• Haanky
    pernillis skrev 2012-01-01 20:58:49 följande:
    min bebis rör sig alltid jättemycket. jag känner i stort sett alltid av henne och idag har hon varit extremt lugn. det rör sig men väääääldigt lite och jag börjar bli orolig. är i 38+0. vad tror ni?? 

min har me vart väldigt lugn idag.. men puffar man på magen får man iaf svar.. men annrs brukar den frivvilligt håla på.... lite osäker ja me...
  • Haanky

nu svarar den inte ens... ush nu blev ja orolig...... ger det en liten stund till.....

• Haanky

skulle ringa precis men då börjar bebis röra sig som vanligt... h*n låg nog å sov just då.. men ska hålla extra koll... busunge :)

• Haanky

Ring in och hör... Så kan de förbereda sig på att ni kommer in inom snart tid iaf :)

• Haanky
    Pusselbiten86 skrev 2012-01-02 08:24:44 följande:
    Jag tolkar ju med det så.. Så de enda ja kan göra är väl att vänta...

Hoppas att det löser sig och att erat bråk fört er närmre :)
  • Haanky

Magknip.. :( vill hellre ha mensvärk.. Har lite svårt för att göra nr2 då det gör så ont så får väl ta till hjälpmedel idag så man får ut skiten ;) haha ursäkta infot

• Haanky
    Loppan81 skrev 2012-01-02 14:20:14 följande:
    Någon skrev om att dom hade två väskor till bb, för att få plats med allt. Jag tror jag ska packa i en liten dragväska, tror jag får plats med allt där i..
    Men det kanske känns löjligt att komma med? -Hej här är jag och jag tänkte checka in här på "hotellet" ett tag!;)  

hahahah ja så tänkte ja me när jag tänkte packa i min dragväska :D:D hah tänker så me nu när vi ev får ha två väskor.. som om vi ska sova över där i 2veckor eller nått hahahahaha
  • Haanky

nu ska ja njuta av mitt basilika te ;) det stod torkade blad hah så har blandat färska med några som ja la i ugnen några sek och krossade från kryddburk.. nu borde det inte bli nått fel ;)

Svar på tråden Januaribebis 2012