Januaribebis 2012
Cr: hur går det? Dax att åka in snart? Känns det bra? Ja nä här flyger bord och stolar runt och jag bara väntar på att min dotter kommer vakna och vilja sova hos oss...
Cr: hur går det? Dax att åka in snart? Känns det bra? Ja nä här flyger bord och stolar runt och jag bara väntar på att min dotter kommer vakna och vilja sova hos oss...
ush nu på kvällen har ja fått illamående attacker... men inte spytt... knappt ätit idag heller.. ingen matlust.. men nu kurrar magen å får väl se om ja får i mig nått... svettig och allmänt slut :P
känner mig hel skumm å illamående... känns som jag håller på att bli magsjuk eller att ja ätit 10 pizzor.. tål ingen matlukt nu ikväll alls!! bara tanken på mat får mig att må illa... vill lägga mig å sova utomhus för att svalka av mig nån mer ???? eller håller ja på å bli magsjuk???
Maten bara vänder i munnen klarar inte av att svälja det! Ush jag som älskar mat haha men hoppas det finns nån energi i kroppen sen när bebis ska komma ut...
cr och Jamir grattis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! gud va skojj cr!! äntligen efter alla värkar m.m!!!
Idag är jag i samma vecka och dag som jag var när min dotter kom till världen... 36+4... undrar om nått händer i natt??? enligt mina beräkningar ska ja va i v 37+4 idag...
Nån mer som har en fixerad bebis men magen inte sjunkit? Känns som bebis inte kan åka längre ner me huvudet (känner det genom slidväggen) kan knappt andas eller äta längre!!
Två: tror inte det är nån större fara:) man kan ju alltid tvätta sig innan:) tror det är samma risk som att ha sex men om vattnet har gått ska man väl vara försiktig iaf!