• Haanky

Januaribebis 2012

Cr: hur går det? Dax att åka in snart? Känns det bra? Ja nä här flyger bord och stolar runt och jag bara väntar på att min dotter kommer vakna och vilja sova hos oss...

• Haanky
    Cia80 skrev 2012-01-04 19:07:26 följande:
    Tillbaka från promenaden. (Hade sällskap) Fick två rejäla värkar när vi gick. Värkarna fortsätter så nu ska jag börja klocka dem. Vågar dock inte hoppas för mycket.

woohoo gud va kul!!! längtar så efter mina!!! lycka till och hoppas det är på riktigt :D:D

cr: lycka till {#emotions_dlg.flower} 
  • Haanky

ush nu på kvällen har ja fått illamående attacker... men inte spytt... knappt ätit idag heller.. ingen matlust.. men nu kurrar magen å får väl se om ja får i mig nått... svettig och allmänt slut :P

• Haanky

känner mig hel skumm å illamående... känns som jag håller på att bli magsjuk eller att ja ätit 10 pizzor.. tål ingen matlukt nu ikväll alls!! bara tanken på mat får mig att må illa...  vill lägga mig å sova utomhus för att svalka av mig nån mer ???? eller håller ja på å bli magsjuk???

• Haanky

Maten bara vänder i munnen klarar inte av att svälja det! Ush jag som älskar mat haha men hoppas det finns nån energi i kroppen sen när bebis ska komma ut...

• Haanky

cr och Jamir grattis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! gud va skojj cr!! äntligen efter alla värkar m.m!!!

Idag är jag i samma vecka och dag som jag var när min dotter kom till världen... 36+4... undrar om nått händer i natt??? enligt mina beräkningar ska ja va i v 37+4 idag...   

• Haanky

Nån mer som har en fixerad bebis men magen inte sjunkit? Känns som bebis inte kan åka längre ner me huvudet (känner det genom slidväggen) kan knappt andas eller äta längre!!

• Haanky

Två: tror inte det är nån större fara:) man kan ju alltid tvätta sig innan:) tror det är samma risk som att ha sex men om vattnet har gått ska man väl vara försiktig iaf!

• Haanky
    doriah skrev 2012-01-06 12:20:47 följande:

Lustigt, min lilltjej kom också upp vid 4 i morse - hon somnade om direkt, men inte jag! Men sen sov båda tjejerna till 7 så det är helt ok

min me!! somnade också om och vaknade halv 9 :D:D
  • Haanky
    fabler skrev 2012-01-07 12:03:47 följande:
    Våran lilla flicka kom imorse 7.29! När jag igår stängde av datorn och reste mig ur soffan så gick vattnet så då åkte vi in för koll och blev kvar. Har sovit knappt 1.5 timme inatt. Är kvar på förlossningen och väntar på barnläkaren sen hoppas vi få åka hem för det är magsjuka på bb.

Grattis!!! :D:D
Svar på tråden Januaribebis 2012