• Haanky

Januaribebis 2012

Sapato: jag fick me en !!!igår!!! trodde vi skulle ha vanlig tjejkväll men så hade alla fixat och donat åt mig!! bjudit dit vänner som ja inte träffat på jätte länge och fixat med mat å fina presenter... gravid med alla hormoner man har så började ja störtlipa så det inte gick att sluta på ett tag underbart med vänner som överaskar en!! när man behöver det som mest!!!!

• Haanky
    shadowstorm skrev 2012-01-08 20:56:14 följande:
    3:de o sista försöket med färdknäpp....kunde knappt överleva denna gång eftersom jag fått så hemska förvärkar av bilfärden men kanske är bra?? haha vilken självplågning

Hahaha men tur att du kan glädja nån där hemma iaf :D eller börjar han tröttna :P:P eller känna sig utnyttjad
  • Haanky

Kan inte heller sova... Vaknade 01:00 och hade ondare förvärkar som mensvärk och det kom ganska regelbundet men somnade imellan dem. Sen har jag vaknat till och från men vet inte om det varit värken eller nått annat.. Har molande värk hela tiden men det onda har avtagit :( bara hoppas att det är på g fasten jag bara är i v37+0
    Tror mer av slemmis lossnade också...

• Haanky
    curiosa skrev 2012-01-09 04:22:31 följande:
    Precis som här då.
    Sitter nu i soffan och slö tittar på tv och klockar värkar som kommer med ca 6 minuters mellanrum och varar i 30-60 sek och klockan är snart halv fem!
    Får se hur det utvecklar sig.
    Har inte sett ngn slempropp här inte men det är ju inte 100 att man gör det heller.

villockså klocka värkar!! mina va så diffusta att ja inte riktigt kunde klocka dem.... värken kom innan magen blev hård och släppte efter att magen slappnat av så visste inte vart ja skulle börja nånstans... väntar bara på "riktiga" värkar man känner av från början till slut ..... men får nog vänta ett tag till :) har mensvärk kvar men inget ondare än så... 

hur går det för er?  
  • Haanky
    curiosa skrev 2012-01-09 06:09:58 följande:
    Jo här går det bra. Vissa av värkarna är riktigt jobbiga men överlag så är de helt ok.
    KOmmer dock lite längre i mellan nu, ca 8 minuter, men som sagt intensivare.
    Ska ringa min pappa om ngn timma så får han hämta mina barn då de kommit hem från sin pappa, lika bra ifall det är så att vi behöver åka in och så behöver de inte se mig ha ont heller.
    !
    Vad spännande!!! tänk att man kan längta efter smärta!!!! Lycka till!!! hoppas allt går bra :):)
  • Haanky

Om man tex har en konstant mens smärta till och från ska man klocka själva smmandragningen då? För smärtan finns ju kvar när magen slappnat av? Eller ska ja vänta tills ja känner att det är värkar? Alla säger ju att man vet när man har en värk heheh

• Haanky
    shadowstorm skrev 2012-01-09 10:23:51 följande:
    jag vet inte om jag har värkar eller förvärkar!!!!!!!!!!!!! Och verkligen inte i natt.....nu har jag inga värkar de släppte 4 i natt men en fruktansvärd ryggvärk :(((

Mitt ondaste avtog me inatt men mensvärken kommer till och från hela natten och nu har jag me en molande värk i ryggen... Ska man då klocka magen när den blir hård ?? Haaha
  • Haanky

Junies mamma skrev 2012-01-09 11:33:00 följande:
    Äntligen fått svar nu, i morgon sätter dom igång mig efter ca 3 veckor med hf å massa Provtagningar ska bli så skönt å slippa det

riparbella skrev 2012-01-09 11:41:20 följande:
    I morgon blir det snitt för mig, är så nervös redan nu att jag vill kräkas.

Lycka till!!  snart har ni era små bebisar hos er :) {#emotions_dlg.flower}
  • Haanky
    Spears skrev 2012-01-10 07:14:32 följande:
    Jag och pojkvännen har fått magsjuka dock bara bakvägen men nog så jobbigt ändå!! vill nte vara magsjuk på förlossningen 5 dar kvar till BF...

säker på att din kille är det? för på dig kan det ju bara vara kroppen som vill rensa ut sig inför en fl? :) hoppas ni blir friska iaf tills det är dax!!!
  • Haanky
    minjalin skrev 2012-01-12 10:25:18 följande:
    Okej, nä då är det ju ingen hit. Jag blir inte förstoppad eller så av niferex så jag mår hundra gånger bättre av att äta dom än att inte äta dom kan jag säga. Blir supertrött och deprimerad när mitt HB rasar, men så fort jag börjar med niferex går det upp jättefort så jag svarar tydligen bra på dom. Hoppas våra bebisar kommer snart så vi blir oss själva igen ;)

kan det va så för mig med? jag får en ångest i halsen och magen känner mig typ förvirrad och har halv panik heheh svårt att förklara även jätte trött och upplever att det släpper av niferexen... men bm säger att mina järnvärden är bra... men jag fortsätter att ta dem när ja börjar känna mig konstig..
Svar på tråden Januaribebis 2012