• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • LillaEko

anonyym: när jag och min man kollat igenom fk hemsidan så hade vi fortfarande en hel del frågetecken så vi bokade ett möte.
    Var där nu i em och fick träffa en jättetrevlig tant så nu känns det som vi fått en massa kött på benen och tips på hur vi ska tänka osv. Kan verkligen rekommendera det om man känner sig lite osäker i denna djungeln!

• LillaEko

Blahablähä! Tur jag fick många timmars sömn igår natt.
    För nu i natt har det bara blivit tre timmar typ. Varit vaken sen ca 3.00 nu! Hopplöst att somna om, trots att jag är skittrött, men ska väl försöka en stund till innan man ger upp.

• Sofie emma 80

Fy. Varit vaken sen 00:45. Tyvärr bara att bita ihop och gå upp och jobba 12-timmarspass snart.

• curiosa
    Sofie emma 80 skrev 2011-12-16 05:33:02 följande:
    Fy. Varit vaken sen 00:45. Tyvärr bara att bita ihop och gå upp och jobba 12-timmarspass snart.
    Imponerad av er som fortfarande orkar att jobba.
    Jag orkar knappt ta tag i det lilla som ska göras här hemma :P
  • partouze

Wow så trött . Kunde sovit till 12 !! Vaknar varje timme så nu ger jag upp. Idag ska man iväg på middag så fär väll försöka fixa mig fin om de går haha

• minjalin

Här är en till som sovit pissdåligt. Vaknat varje timme och tar lång tid att somna om pga sambon andas med öppen mun så jag får hålla på att buffa på honom. Han somnar om på max 2 minuter så jag hinner inte ens börja närma mig att somna innan han har satt igång igen. Jag blir tokig :(

• fabler

här är en till som ställer sig i ledet med att sova dåligt. Vaknade vid ett, tre och fem och två av ggr vaknade sonen och låg och pratade med mig också. Så idag är jag trött. Men de är bara och bita ihop för idag är även sonen ledig. men vi ska nog hem till en kompis efter lunch och leka så då blir de lite lättare att aktivera honom i alla fall.

Igår hittade jag en amnings bh på hm i rätt stl, aldrig hittat E kupa på hm tidigare så jag blev överlycklig. Nu får jag bara hoppas att den funkar även när mjölken runnit till.

elias är världens sötaste!!!
  • Fellis

halojj alla! Har inte ritkgit hunnit läsa allt ni har skrivit, har haft fullt upp med lilla Adeline.. Har det kommit några fler bebisar?

Om ni vill fortsätta läsa om oss och vårt liv, kan ni följa oss på blogg.mama.nu/adeline

Ta hand om er och lycka till med era så bebbar.. Ska försöka gå in och läsa lite ibland, och sedan hoppas jag vi kan följas åt igen när alla bebbar pluppat ut :)

KRAMIS      

• LillaEko

2 timmar sömn till fick jag :) lyckades till sist somna om strax innan sex. Välbehövligt!

• LillaEko

Någon mer som blivit hopplöst sötsugen nu på slutet? Är det kroppen som ställer in sig på vad som komma skall med att skrika efter kolhydrater?!??

V 38(37+0) idag och endast 21 ynka dagar kvar. Men väldigt välkommet redan om 16 dagar ;)