• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • Haanky
    Wicky81 skrev 2011-12-15 21:17:03 följande:
    Tyvärr inte....
    Vi mejlade här på FL en tag men sen har jag inte hört nått.
    Hoppas inget allvarligt har hänt och att alla mår bra...
    Hon åkte in med SD och blödning va?
    När va de beräknade? hoppas de mår bra!
  • minjalin
    riparbella skrev 2011-12-15 20:26:08 följande:
    Någon som vet hur det har gårr för Yrla som åkte in til förlossningen härom natten?
    Pratade en snabbis med henne igår på fb och då sa hon att hon var öppen 2 cm när dom hade kollat så dom misstänker väl att det är på g inom den närmsta tiden men antar att hon fick komma hem igen eftersom det inte satt igång på riktigt. Hon har inte vart inloggad på fb eller msn nåt sen så jag har inte fått veta nåt mer.
  • Jämthund

Haanky - Precis så har jag det oxå. Ont på ena sidan av ryggen, ganska högt upp. Haft det i ett par månader nu men gnällt som ett litet barn de senaste veckorna. Mest känns det på eftermiddagen/kvällen. Helt sjukt ont att sitta ner oavsett om det är i soffan eller på en stol. Bilen skall vi inte prata om... På väg hem från jobbet vilket det tar 30 minuter att åka hem ifrån så hinner jag nog tänka 150 gånger att jag måste stanna och resa på mig. Får alltså riktigt äckelont och vet inte vart jag ska ta vägen. Har börjat känna av det när jag ligger ner men inte med riktigt lika stark smärta. Stå upp ät det ända läget då det inte känns.... Var förövrigt på julbord igår igen. Ett helt fantastiskt sådant och så fint är det. Maten smakade gudomligt och tji fick jag för det. Åt alldeles för mycket vilket orsakade kraftig rubbad nattssömn men nu, nya tag igen. Skall till bm imorgon så det ser vi verkligen fram mot:)

• fabler
    Jämthund skrev 2011-12-15 21:55:23 följande:
    Haanky - Precis så har jag det oxå. Ont på ena sidan av ryggen, ganska högt upp. Haft det i ett par månader nu men gnällt som ett litet barn de senaste veckorna. Mest känns det på eftermiddagen/kvällen. Helt sjukt ont att sitta ner oavsett om det är i soffan eller på en stol. Bilen skall vi inte prata om... På väg hem från jobbet vilket det tar 30 minuter att åka hem ifrån så hinner jag nog tänka 150 gånger att jag måste stanna och resa på mig. Får alltså riktigt äckelont och vet inte vart jag ska ta vägen. Har börjat känna av det när jag ligger ner men inte med riktigt lika stark smärta. Stå upp ät det ända läget då det inte känns.... Var förövrigt på julbord igår igen. Ett helt fantastiskt sådant och så fint är det. Maten smakade gudomligt och tji fick jag för det. Åt alldeles för mycket vilket orsakade kraftig rubbad nattssömn men nu, nya tag igen. Skall till bm imorgon så det ser vi verkligen fram mot:)
    jag har ätit för mycket av de goda idag så får väl se hur min natt blir. Ska på julbord på tisdag igen och längtar redan då de är så grymt god mat på de julbordet. Är en liten gård så allt på julbordet är från gården utom renkötet och sillen men dem har ändå gjort sin egen korv av renkötet och lagt in sin egen sill.
    elias är världens sötaste!!!
  • bumbi 84
    tvillingen skrev 2011-12-15 12:07:34 följande:
    Nu sitter man här och har värkar, men vad drygt det är. Går så långsamt....

Hur går det?
    Tre tjejjer ♥-07,-09,-10♥ Bf 120112
  • Tärning6

Ja tvillingen hur går det??

Köpte en sak till bebis i dag den va så löjligt söt så jag kunde inte låta bli :P
    Lägger in en bild oxå..'

• fabler
    Tärning6 skrev 2011-12-15 22:09:01 följande:
    Ja tvillingen hur går det??

Köpte en sak till bebis i dag den va så löjligt söt så jag kunde inte låta bli :P
    Lägger in en bild oxå..'

jag gillar laban. Vi har laban spjälskydd och speldosa i spjälsängen. Sen laban lakan till vagnen! Men jag gillar även barbapappa familjen och tummen
    elias är världens sötaste!!!
  • ccecy

Idag har var jag på TUL , verkar som att et är en liten princessa också! :)  vikten hade iaf ökat nu, men skall tillbaks om 2veckor igen på en till kontroll.  Så nu ligger vikten på 2188g i v 35+2 :)

• Tärning6
    fabler skrev 2011-12-15 22:14:39 följande:
    jag gillar laban. Vi har laban spjälskydd och speldosa i spjälsängen. Sen laban lakan till vagnen! Men jag gillar även barbapappa familjen och tummen
    Ja jag vill ha ett laban babygym gillar oxå laban hihi..