• Haanky

Januaribebis 2012

Har nu tryckt i mig en hel ananas och en kopp hallonblads te....så nu får vi se :D grattis till era bebisar och ni som är på g :D listan är lång nu på bebisar som kommit:D:D å man märker att denna tråden uppdateras allt minde och mindre ;) men snart får vi övriga flytta över till den andra också :)

• Haanky
    nya mamman skrev 2012-01-18 21:12:19 följande:
    Jag drack hallonbladste i 2 dagar innan tösen behagade kika ut. 2 stora muggar om dan :)

Då ska ja fortsätta me det :) har druckit ett tag nu men skam den som ger sig heheh
  • Haanky
    suomigirl skrev 2012-01-18 21:29:22 följande:
    Haanky, jag såg att du hade blogg, kikade in där :) 

nån mer som har bloggar så man kan följa mer?  

Hihi har spanat in din med :):)
  • Haanky

Fick ett pytte tecken... Lös i magen haha första gången ja gillar att vara det :p är annars typ förstoppad. Nu väntar ja på slemmis och värkar

• Haanky

Busbebisen i magen skrämmde mig!!! låg i soffan å klappa på magen och kom helt plötsligt på att ja inte känns av den på länge!! jag putta å knuffa å drack cola för att få svar men fick inget.. sen kom en ytte pytte knuff... putta mer men inget hände.... blev livrädd... den har ju varit liteslö det senaste väl? ringde fl å hon sa att ja fick komma in... barnvakten va på väg hem så hon kunde me komma.. just då börjar busungen röra sig massvis.... skönt!!!  men ush va skrämd ja blev!!! heheh den låg nog å sov just då ja putta :) 

• Haanky
    shadowstorm skrev 2012-01-21 10:33:42 följande:
    Grattis till alla bebisar. Även min lilla wilma ville ut i natt =) öppen nästan 3 cm 02.15 då jag väljer åka in hon är född 05.20 så det gick super snabbt och jag klara förlossninge n som en dans. Fick sy 2 små stygn men annars lugnt =)

Grattis :D äntligen efter all din smärta :)
  • Haanky

Har inte nått bf riktigt än men oj ja e super trött på att vänta!!! ush ja orkar inte ha ont överallt mer!!! Gråter jag vill ha tillbaka min kropp och mysa med min bebis utanför magen!!!!!!!!!!

• Haanky
    elinson skrev 2012-01-21 17:10:23 följande:
    jag känner precis som du! 

Skrattandeskönt att inte va ensam!! när har du bf?
  • Haanky

Har dagen innan dig.. Men vi får hoppas dom kommer snart gärna inatt :):)

• Haanky

v39+0 idag eller bf om man ska gå efter mina beräkningar (äl test) ....

bm kontroll idag och ska be om hinnsvepning... nån som blev nekad det i v 39? förutom om det inte gick för att man inte kom åt då :) ?

grattis till alla bebiar!!! å ni som ev ligger å kämpar just nu jag tänkler på er och avundas er Solig

Svar på tråden Januaribebis 2012