Inlägg från: Tärning6 |Visa alla inlägg
  • Tärning6

Ja du här har vi inte planerat men vi ringer nog min mamma och pappa å så men dem har oxå barn så ja det får ej sätta igång på natten helt enkelt :P

• Tärning6

Hur har alla sovit i natt jag har sovit hyfsat men hade svårt att somna så nu väntar jag på att mina päron ska dyka upp för jag ska lyckas vara barnvakt åt min lillebror som e ett år äldre än min son å min son ska oxå vara hemma i dag... Jag gissar att jag kommer att sova gott i natt haha

• Tärning6

zatori: Jag har underproduktion av sköldkötelhormon Hypotyreos äter just nu 150 mickrogram om dagen..

c3c: Nått att läsa ex bok eller tidningar, bekväma kläder, om du tar med datorn ta med nån film eller musik.
    Kamera och kamera laddare/extra batterier nått gott att äta eller dricka..

• Tärning6
    LillaJag89 skrev 2011-12-20 13:43:27 följande:
    'Kommer ha deras vita landstings skjorta. tyckte den var perfekt förra gången. bara knäppa upp när liten var på väg upp och göra plats på bröstet. sen är de deras tvätt med.haha
    ja dem hade jag oxå dem två första dagarna men sen kände jag endå att jag ville ha mina egna kläder
  • Tärning6
    Skåne85 skrev 2011-12-20 14:52:38 följande:
    Nu har jag varit duktig tycker jag, wienernougat, mozartkulor med toffee täcke, jordgubbadoppade marshmallows, körsbärskulor i marsipan, jordgubbskulor i marsipan, wiskeymarsipan doppade i choklad, Rocky roads och fransk nougat!
    Puhhhh hoppas bara det smakar på gotte bordet också :)
    Härligt

Tror de e dags att ringa förlossningen men känns som att jag stör dem då..
    Har haft ont å tryck neråt mer eller mindre hela dagen å i bland späns som hela magen å de gör ont bak i ryggen vet inte om de e dags att ringa eftersom de inte riktigt ger med sig kan de vara förvärkar eller??
Svar på tråden Januaribebis 2012