• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • suomigirl

Jag är 26 år och har 4 barn. Mitt liv har inte blivit tråkigare. Jag kan fortfarande träffa kompisar och gå ut ibland. Man kan resa med barn, man kan göra massa kul med barnen :) Och själv såklart!! Jag va 19 år när jag fick min första och fick oxå höra massor om att ett barn kommer förstöra massor.... att man inte kan göra nånting längre, men jag har kunnat göra massor!!!!!!! - Så skit i alla dessa skit kommentarer, livet blir vad man gör det till!  

Föresten, jag satte mig i bastun efter att slemproppen började lossna och då satte värkarna igång efter några timmar... så har ni tillgång till bastu så prova!! 

• roxylady

Jamirl: Jag kan verkligen tänka mig det Ja visst! De är ju pyttesmå så kort tid!

suomigirl: Ja men du ser Just den tankegången jag också alltid haft!! Gör man det till det att livet ska ta slut.. ja då gör de det! Men vill man inte det utan fortsätter göra roliga saker så upptäcker man att det går fin fint det med ;) Som många av mina vänner vet så älskar jag att resa till andra sidan jorden. Vissa undrar hur jag ska klara av det nu. Nemas problemas säger jag bara. Min mamma var här å där med mig! Och det var aldrig några problem:) Så undrar varför de är så negativa egentligen de där människorna? Hrm..

Åh skönt!! Här händer det nada än så länge tyvärr.. men har ju iofs 11 dagar kvar till BF. 

• Haanky

Vecka 38+0 idag:) äntligen börjar man närma sig   HjärtaBabySolig 

• elinson

Sitter med vidrig molande "mensvärk" nu önskar jag mig lite värkar i tillägg. Bara trist att gå så här ju..37+6 idag så jag kan väl kanske inte hoppas på för mycket!

Hur är formen hos er andra? Jag behöver massa sömn och känner av fogar så fort jag går i mer än 10 minuter. 

• ccecy

fått panik, eller mest för ja vet att ja ska ringa FL, fått en blödning, måste bara ta mig mod och ringa. o berätta för min mor också som skall komma med, det är en klar blödning nån som kan veta vad det är ?

• PrickenoGrodan

kan vara tecken på att det närmar sig. kan vara att du har börjat öppna dig. då man är känslig  så blöder en del.

• elinson
    ccecy skrev 2012-01-16 17:42:23 följande:
    fått panik, eller mest för ja vet att ja ska ringa FL, fått en blödning, måste bara ta mig mod och ringa. o berätta för min mor också som skall komma med, det är en klar blödning nån som kan veta vad det är ?
    Man kan ju få en blödning i öppningsskedet efter att eller i samband med att slemproppen släppt. Det är säkert ingen fara, men bra att åka in och få kolla upp det! Vem vet du kanske får träffa liten snart ;)
  • PrickenoGrodan

Ursäkta kort svar och utan punkter men ammade samtidigt. Du ska ringa fl men det kan ju vara en sk teckenblödning. Lycka till!

• ccecy

det lustiga är att jag varken känner sammandragningar eller värkar :S vet att sammandragningar har ja haft flera veckor men inte en ända som tar sjukt, har 100km till FL, så ja hoppas de är påriktigt annars blir de bara en sväng dit o tillbaks!