-
Jag mätte också SF i tisdags och hade 21cm. Var då i vecka 23+4 också, så tror nog det är normalt! Roligt att vi ligger så lika! När har du nästa besök inbokat?partouze skrev 2011-09-22 11:48:15 följande:Mitt sf var 20 cm i tisdags ( v 23+4 ) är det litet ? -
Okej, jag har den 17/10. Är omföderska, är det ditt första? Ja, 12/1! :Dpartouze skrev 2011-09-22 13:23:03 följande:Ja
om tre veckor den 11/10
du då? Du har också bf 12/1 då ? -
Fick brev hem idag ang beviljad gp! Känns så otroligt skönt :)
-
Vi ska hyra babyskyddet via NTF. Tycker det känns smidigast. Förra barnet köpte vi en modell av mindre känt märke, har alltid ångrat det och ska sälja den nu. Det känns mer värt att hyra ett babyskydd för 600kr i 9 månader, än att köpa ett för 2000. De små växer ju ändå ur det kring 9 mån.
-
Empa86: jag hade liknande i min förra graviditet. Jag for in på akuten för jag hade så ont i magen, långt ner åt ena sidan. De konstaterade också att det var foglossning. Det är verkligen ingen lek...
-
Ang. råmjölk. I förra graviditeten fick jag råmjölk redan i v. 15. Sen ammade jag till dottern var 1 år. Hade mjölk länge efteråt, 4 månader efter plussade jag med denna bebis och mjölken försvann helt för att sen återkomma i v. 20. Konstigt hur det fungerar :) hoppas verkligen att amningen ska fungera lika bra denna gång!
-
Hur gick det för dig?? Har tänkt på dig mycket.missable skrev 2011-09-30 11:25:44 följande:Haft en skit natt, inte sovet en blund, haft massa sammandragningar och inte känt av flickan what so ever sedan två sparkar igårkväll! Så nu ska jag in till förlossningen och kolla att allt står bra till! Så var det med denna fredagen =( -
Usch, har börjat få så tungt att andas senaste dagarna. Efter lunch blir det som hopplöst och det är så jobbigt!
-
Fick veta igår att jag ska bli faster i maj :) dom vet inte exakt när, blir ul i november. Är så lycklig hoppas bara att allt ska gå bra!
-
Usch så jag känner mig äcklig. Satte just i mig en hel förpackning ben&jerrys cookiedough. Gott så in i norden. Men blä :P