• fair

Januaribebis 2012

Jag har börjat tänka på mycket på förlossningen. Tänk om min lilla inte vänder sig (ligger i säte nu v.32+4) och att ett ev vändningsförsök misslyckas. Är rädd för KS och operationer öht. Vill så himla gärna uppleva en vaginal förlossning igen då det gick så bra med första. Nån fler som riskerar ks som känner likadant?

• fair

SFHelen: grattis än en gång till grabben! Skönt att allt gått så bra ändå trots morfin och op. Kom de fram till vad smärtan berodde på? Skönt att du får hjälp och att de tar dig på allvar ang depression. Ta hand om er nu!

• fair

Lillaeko: vi ska också unna oss en "sista" semester. Fast för vår del är det bara 1 natt. Vi far i morgon 10 mil och ska sova på hotell och äta gott. Blir även julklapps shopping på tu man hand. Dottern ska vara hos mina föräldrar. Ska bli skönt att komma bort lite själva.

• fair

Tint0: åh så trist :( vet inte riktigt vad jag ska skriva då jag inte har någon aning om hur det skulle kännas att få ett sånt besked. Men hoppas att du får den hjälp som behövs och att det ordnar sig till det bästa! Styrkekramar!!

• fair

Meh84 & Mea: Min lilla ligger lite som hon vill ännu. Jag kunde känna exakta positionen för huvudet förut men nu vet jag inte alls, men jag känner sparkar både uppe och nere och just nu på insidan höger sida bäckenet så hon far runt som hon vill. Ska till bm 2/12, kommer vara i v34+0 då. Vet inte vad som händer om hon inte lagt till sig då. Men de kan ju vända sig så sent som i v 36/37 om jag inte minns fel.

Svar på tråden Januaribebis 2012