• fair

Januaribebis 2012

Västeråsmamman skrev 2011-10-21 13:54:39 följande:
    Tack för alla tumhållningar. Bricanylen har gjort att det avstannat ett tag i alla fall. Vill gärna komma till november åtminstone.
    Proverna visar ingen hf än så länge. Jätteskönt.
    Blir inlagd över helgen.
    Håller tummar och tår för att allt ska gå bra!!
  • fair

Åh så jobbigt för dig. Vad händer nu då? Förlåt dum fråga, jag vet inte så mycket om komplikationer under graviditeten..

• fair

Syntetica: usch, håller tummarna för att det stannar av helt så bebis får stanna i magen några veckot till! Tin0: vet hur det är, jag brukar kunna ligga vaken 02-05 många nätter..

• fair

Jag har bokat tid för ul 2/11. Känns så spännande! Vi ska ta nya bilder, kolla så allt är ok samt kolla kön en gång till. Ser så mycket fram mot det :) har haft så mycket sd senaste dagarna så det ska bli skönt att se om allt är ok.

• fair

Fick två ganska onda sammandragningar ikväll. Både rygg och mage gjorde ont och de kom med bara några minuters mellanrum! Riktigt obehagligt.. Tur det släppte sen. Nu hoppad jag att det inte upprepar sig!

• fair

Shadowstorm: jag hade massa sd/förvärkar från v 20 med dottern och samma denna gång fast från v 16. Behöver inte göra mycket för att det ska sätta igång. Däremot har det aldrig gjort ont på mig. Varken med dottern eller nu.

• fair

Shadowstorm: usch, nej när det gör ont är det inte alls roligt! Var i norr bor du? Jag bor i Umeå, där finns inte heller 3d. :( Elison: åh, vi var i bodö sommaren 2009, det är så enormt vackert där!!

• fair

Var på ul igår. Allt såg fint ut, bra mängd fostervatten och lilltösen var normalstor för kring vecka 30. Hon låg med huvudet långt ner med ansiktet riktat åt höger. Rumpan ligger kring min navel och hon växlar mellan att sparka mig på höger- och vänster sida av revbenen. Förstår nu varför magen alltid är större på höger sida, moderkakan ligger helt på höger sida och bak mot ryggen och dessutom i framvägg. Inte konstigt att det lutar som det gör ibland :

• fair

Vi blev gravida på första försöket, trodde knappt på det för med dottern tog det 9 månader. Känner mig väldigt lyckligt lottad! V.30+0 idag

• fair

Nån som vet om man får hämta ut babyboxar med andra barnet också?

Svar på tråden Januaribebis 2012