• fair

Januaribebis 2012

Har jättekonstigt ont i magen idag. Började med att jag sträckte mig på höger sida i fredags (antagligen i ett ligament). Hade ont hela gårdagen och idag har jag ont på båda sidorna långt ner, särskilt när jag rör mig. Men inga sd som jag kan känna av. Vad tror ni? Nån som känner igen sig?

• fair

Ames: jo nog kan jag röra mig men gör det försiktigt. Har tagit två Alvedon och tror jag ska lägga mig i badet så kanske det går över. Bebis hickar då och har sig i alla fall...

• fair

Sned: nej precis, man ska alltid lyssna på kroppen! Men tänkte att jag måste ge ett varmbad och Alvedon en chans åtminstone. Det är ju det som förlossningen rekommenderar vid värk eller sd..

• fair

Börjar kännas alltmer konstigt. Tror det får bli en tur till förlossningen i eftermiddag. Men först adventslunch hos mamma och pappa! Om det inte blir värre...

• fair

Det blev att åka till förlossningen. Har haft hemska och jätteonda värkar. Tappen är dock opåverkad, 2,5cm (som sist). Har fått brichanyl mot värkarna, men fortsätter smärtan blir jag inlagd så de kan ta reda på vad som är fel.

• fair

Usch så ont jag har på sidorna av magen :( inte konstant men så snart jag rör mig.. Blää!!

• fair

Ligger fortfarande inne på fl/bb. Väntar på tul och tappmätning. Blir spännande att se hur hon ligger till storleksmässigt.. Hoppas ju att hon ska stanna några veckor till i magen!

Svar på tråden Januaribebis 2012