• fair

Januaribebis 2012

Liina87 skrev 2011-10-04 15:20:01 följande:
    ibland får man unna sig=P
    :D hehe fast så här i efterhand ångrar jag mig nästan. blev lite väl mätt :P Vet inte mina begränsningar nu när det börjat trängas i magen....
  • fair
    Carolaj83 skrev 2011-10-07 07:05:44 följande:
    fan vad galet dåligt jag sover om nätterna, blir tokig, tur att det är helg imorgon så jag kan ta sovmorgon 1 dag
    samma här. sover typ ingenting! Det är omänskligt!
  • fair
    LillaEko skrev 2011-10-11 10:46:52 följande:
    Jag tycker min bebis aktivitet varit olika från dag till dag hela tiden.
    Känns somm det just nu nojjas mycket efter programmet förra veckan?!?!,?
    Jag har sj inte sett det, tycker det känns onödigt att se sådant nu.
    Jag har inte heller sett programmet, tror inte det skulle vara bra för mig, är duktig på att nojja ändå!

Min bebis har varit jätteaktiv ända sen jag började känna rörelser i v.16, magen har bara hoppat. Men senaste veckan har rörelserna blivit lugnare, inte alls lika hårda och snabba. Men jag känner henne dagligen fortfarande. Dock på ett helt annat sätt. Har tid hos bm på måndag, ska höra med henne då.

Men visst borde det inte vara nån fara hörni??

Det verkar ju som att många av dem som skriver här har "problem" med att bebisens rörelser ändrats, kanske det börjar bli trängre i magen nu för dem, eller så kanske de hittat helt andra sätt att ligga på?
  • fair
    bebis1201 skrev 2011-10-11 17:36:20 följande:
    Jag har en liten undran... Är det någon annan som svettas mer än normalt??? Jag har börjat svettas under armarna, får fläckar..:( så irriterande! Nån som känner igen sig???
    jag känner igen mig! Är konstant varm :/
  • fair

Tärning6: jag hade likadant när jag väntade dottern, fick göra långtids ekg och ul på hjärtat men allt var normalt bortsett från hög puls. Efter grav. gick pulsen ner ganska bra men nu när jag är gravid med 2an så ä pulsen hög igen. Inte hela tiden men ibland höjs den jättesnabbt och gör mig trött. Men bm och läkarna säger att det beror på den ökade blodmängden.

• fair
    MissT skrev 2011-10-14 13:41:02 följande:
    90 dagar för mig med
    partouze skrev 2011-10-14 13:22:31 följande:
    90 här längtar efter min prinsessa nu :D
    bumbi 84 skrev 2011-10-14 15:42:04 följande:

90 dagar kvar!

Samma här!! :D
  • fair

Wicky81: jag skrev ett fl brev inför dotterns födelse och jag kommer ha samma brev denna gång, har bara lagt till och tagit bort några saker. Om du vill titta på det så kan jag lägga in det här.

Svar på tråden Januaribebis 2012