• fair

Januaribebis 2012

Lillaeko: som föregående skrivare, antingen kan den släppa helt och se ut som en riktig propp eller så kan den lossna lite i taget. Men när min slempropp gick sp var det inte mer än en rosa slemmig flytning. Sen började vattnet sippra och sen fick jag värkar. Men att slemproppen lossnar behöver inte alls betyda att förlossningen är på g.

• fair

Paet: från och med idag stoppar dem inte förlossningen om den skulle starta. Men varför det är en milstolpe för mig är för att jag inte behöver ta det lika lugnt längre.

• fair

Usch vad mycket tråkigheter det händer nu!! Hoppas att allt ordnar sig till det bästa för allihopa!

Själv har jag haft det riktigt bra i helgen bortsett från jättedålig sömn lör-sön då dottern hade hemsk nattskräck. Var på firmafest också och hade riktigt trevligt men oroade nog för att bebis skulle ta skada av den höga musiken ...

Har kommit in i nån skum period, kan varken prata med bebisen eller tänka på henne utan att få tårar i ögonen. Jag längtar så enormt efter vår andra prinsessa!!

• fair
    LillaEko skrev 2011-12-06 06:42:26 följande:
    1 månad kvar till bf idag, kan verkligen inte fatta att vi redan är här.
    Haft en tuff natt med sammandragningar i kombination med typ mensvärk, förvärkar?!?!
    Låter precis som förvärkar. Jag hade lite så inatt, ilningar+molvärk  längst ner i magen samtidigt som sammandragningarna kom = förvärkar :)
    Pusselbiten86 skrev 2011-12-06 08:31:33 följande:
    Hjälp mig nu!
    Konstant mega smärta i magen så jag gråter..
    Ringa in?
    Någon som vet vas de kan vara? :(
    Som alltid, ring förlossningen! Det kan ju vara förlossningen som börjat, eller en infektion/inflammation. Ingen här vet nog så ring in! Hoppas det ordnar sig! :)
  • fair

Fellis: grattis till dottern! Hoppas att allt gått bra! Kan hon äta själv?

Svar på tråden Januaribebis 2012